Jump to content

[10JR] GTA V Art Contest


-Matthijs-

Recommended Posts

post-7574-0-50233800-1371350111.png

We gaan een paar feestelijke maanden tegemoet en we trappen af met de GTA V Art Contest! De afgelopen periode is er een enorme hoeveelheid screenshots en artwork uitgekomen, en dat vraagt natuurlijk om een leuke creatieve contest. Er zijn talloze mogelijkheden te verzinnen om al die media op een leuke manier te gebruiken, en het is aan jullie om iets creatiefs te verzinnen. Het idee achter deze contest is dan ook reuze simpel: maak iets moois met het moois dat is uitgekomen. Uiteraard kan dat van alles zijn: een alternatieve cover, een reclameposter voor de naderende release, een filmposter voor een film van GTA V, een wallpaper of gewoon een signature... Mogelijkheden te over! Het mag zo groot of klein zijn als je zelf wilt, zo lang het thema maar GTA V is.

Meedoen

Deelnemen doe je door iets leuks te maken en dit vervolgens op te sturen naar .Levi., Gta Ripper of Matthijs. Hier heb je t/m 30 juni de tijd voor. Voorzie je PB van:

Titel: GTA V Art Contest

Naam: [naam]

Inzending:

[img][/img]

Prijzen

1e prijs: Een mooie badge, drie punten voor in de ranking en een thumbnail (afhankelijk van de grootte) boven het Graphics forum. + GTAGames.nl Muismat en pennen!

2e prijs: Een mooie badge en twee punten voor in de ranking.

3e prijs: Een mooie badge en één punt voor in de ranking.

Badges

post-1925-0-27628100-1373029277.pngpost-1925-0-30222700-1373029278.pngpost-1925-0-33258100-1373029279.png

Regels

  • Je meldt je aan door middel van een PB naar .Levi., Gta Ripper of Matthijs.
  • Alleen inzendingen met het thema GTA V zijn toegestaan.
  • Eén inzending per persoon. Heb je je ontwerp eenmaal ingestuurd, dan kun je deze niet meer wijzigen.
  • De inzending mag een premade zijn, zolang deze niet langer dan 30 dagen in de Showroom staat.

Data

Inzenden kan t/m 30 juni. Op 1 juli wordt er een stemtopic geopend, waarin t/m 7 juli gestemd kan worden.

Vragen?

Heb je nog vragen, dan kun je die dit in dit topic stellen.

Extra

GTA V Artwork Pack

Bewerkt: door .Levi.
'badges toegevoegd'
Link to comment
Delen op andere websites

Het is spijtig dat ik zo slecht ben als het aankomt op PhotoShop. Maar ik wil er altijd wel eens een kijkje naar nemen of ik iets mooi kan toveren. Wat zeer onwaarschijnlijk is, maar ik wil het altijd wel proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Word hier wel weer enthousiast van hoor, count me in. :sigaar:

Edit: niet meer te vlug van alles roepen SB, tot nu toe ziet wat er uit je PS komt rollen er niet uit... :cry:

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk nieuws! Deelnemers van de GTA V Art Contest maken ook nog eens kans op een échte GTAGames.nl muismat en een aantal mooie pennen wanneer zij eindigen op de 1e plek!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAAROM WIST IK DAT NIET TOEN DIE MAP NOG NIET WERD UITGEBRACHT :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...