Jump to content

Saints Row IV


PrioX

Recommended Posts

Saints Row IV

Ontwikkelaar: Violition Games

Uitgever: Deep Silver

Genre: Free Roaming

Platforms: PC, Playstation 3 en Xbox 360

Aantal spelers: Onbekend

Release: 23 augustus 2013

Demo: Onbekend

Website: Onbekend

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    8

  • SilverRST

    6

  • Dotz

    4

  • GuitarGuy666

    3

Ik vind het sowieso al een slechte ripoff, ik vond 3 echt niks. Het enigste dat je doet is in een hoerenkot iedereen neerschieten, een beetje seks in games, niks tegen, maar dat ging er gewoon over, niet eens meer grappig. En ik denk niet dat 4 daar veel verandering in zal brengen, laat staan verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt wel héél erg op Saints Row 3. Ik zou bijna geloven dat de gameplay beelden ook echt uit SR3 zijn. De graphics zijn dus niet beter geworden, dat is al één minpunt. Verder vind ik dat ze nu wel een beetje ver naar de toekomst gaan met al die aliën-wapens en personages. Ik hou persoonlijk niet zo van de toekomst, dus als deze game zich meer daarop gaat focussen, plus (gebaseerd op de gameplay footage in de trailer) geen verbetering van de graphics denk ik niet dat ik hiervoor €60 ga neerleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row, ooit een van mijn favoriete series, en dit is hoe het allemaal mis ging... Saints Row 2 vond ik namelijk echt geweldig. Toen Saints Row The Third aangekodigd werd keek ik er dan ook erg naar uit, maar toen ik begon te spelen merkte ik dat de game veel slechter was als Saints Row 2. Het verhaal was niet zo leuk, de gangs waar je tegen vocht waren in mijn ogen stom, er was customization, en dan moet het ergste nog komen...

De humor, Saints Row 2 bevatte veel grappen en die waren dan vaak ook leuk. Volititon wist dit en dacht dus waarschijnlijk, "hé, daar kunnen we gebruik van maken om ons te onderscheiden van Grand Theft Auto". En hier ging het dus ook helemaal mis, ze begonnen de game vol te stoppen met slechte grappen, dildo's, en nog meer van dit soort onzin. Het was gewoon alsof iemand die totaal geen humor heeft moppen probeert te vertellen...

En dan nu Saints Row IV, eigenlijk is Saints Row IV gewoon de DLC van Saints Row The Third. Er was namelijk een DLC gepland voor Saints Row The Third maar tijdens het maken van die DLC kwamen ze er achter dat ze er ook gewoon een aparte game van konden maken. Lekker makkelijk toch? Pak je oude game, stop er de geplande DLC bij, stop er nóg wat extra content bij en je hebt een gloednieuwe game. Ja zo werkt het dus niet, ik echt niet 60 euro betalen voor een "nieuwe game" die eigenlijk helemaal geen nieuwe game is maar gewoon de oude game met wat DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

In de trailer waren al dingen uit Saints Row 3 te zien en de graphics zijn er niet beter op geworden, zoals FireFighter al zegt. Daarnaast ben ik het er ook mee eens dat na Saints Row 2 de delen eigenlijk gewoon niet meer leuk waren. Ik heb Saints Row 3 wel vrij veel gespeeld, maar dat was voornamelijk omdat ik er op multiplayer zat met vrienden. Dat maakte het dan wel weer leuk, maar voor de rest is er gewoon niets bijzonders aan.

Een dikke nee dus.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat ik van deze spel moet denken. het heeft wel hetzelfde graphics als SR3.

Verder allemaal grote mix van Crysis, James Bond en nog meer alien-achtige scenes en zelfs een naakte man.

Het is echt niets anders dan een mislukt clown shit. Wie dit spel koopt, heeft echt geen leven. Laat staan het zelfs downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...