Jump to content

Saints Row IV


PrioX

Recommended Posts

Maar Toni, is het juist niet de bedoeling om over de game te discussiëren in dit topic? :7

Ik denk dat dit het einde van SR gaat worden, ze hadden meer kunnen verdienen als ze verder waren gegaan met SR1 en SR2 denk ik..

Discussiëren is niet zeggen dat GTA supergoed is en Saints Row hartstikke kut.

Mensen die zeggen dat alleen Rockstar AAA titels maakt zijn belachelijk, dom en moeten een bril kopen. Er zijn ongelooflijk veel goede titels. Zoals Danoontje zei, Sleeping Dogs, maar dit is pas een klein deeltje van een hele rij goeie games.

DIscussieren is praten over de goede dingen, en de slechte dingen. Afkraken hoort hier niet bij. Koop de game, of speel hem bij een vriend, en dan kun je er verder over praten. Een trailer vertelt niet hoe de hele game wordt. Hij is nog niet uit toch?

So grow up!

Ok ok ok, mister tough guy and now what? Ik zei niet dat Saints Row hartstikke kut is. Er zijn meerdere delen zoals SR1, 2, 3 en daarna 4.

Niet iedereen heeft jou gedachtegang... Zo zijn er verschillende meningen. Als we een discussie voeren, dan is het een eindeloze discussie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    8

  • SilverRST

    6

  • Dotz

    4

  • GuitarGuy666

    3

Maar Toni, is het juist niet de bedoeling om over de game te discussiëren in dit topic? :7

Ik denk dat dit het einde van SR gaat worden, ze hadden meer kunnen verdienen als ze verder waren gegaan met SR1 en SR2 denk ik..

Discussiëren is niet zeggen dat GTA supergoed is en Saints Row hartstikke kut.

Mensen die zeggen dat alleen Rockstar AAA titels maakt zijn belachelijk, dom en moeten een bril kopen. Er zijn ongelooflijk veel goede titels. Zoals Danoontje zei, Sleeping Dogs, maar dit is pas een klein deeltje van een hele rij goeie games.

DIscussieren is praten over de goede dingen, en de slechte dingen. Afkraken hoort hier niet bij. Koop de game, of speel hem bij een vriend, en dan kun je er verder over praten. Een trailer vertelt niet hoe de hele game wordt. Hij is nog niet uit toch?

So grow up!

Ok ok ok, mister tough guy and now what? Ik zei niet dat Saints Row hartstikke kut is. Er zijn meerdere delen zoals SR1, 2, 3 en daarna 4.

Niet iedereen heeft jou gedachtegang... Zo zijn er verschillende meningen. Als we een discussie voeren, dan is het een eindeloze discussie.

Alleen Rockstar maakt AAA titels en de rest is bagger? Dat is een mening zonder argumenten, en dat is niet eens een mening. Je weet welke mensen geen mening hebben. Baby's ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar maakt ook maar alleen AAA titels.:$

Daarbuiten is dit gewoon natuurlijk complete bagger, deel 2 was nog leuk omdat het ook nog de harde kant liet ziet van het criminele leven, deel 3 heb ik een uur gespeeld om het daarna te verbranden in een poging satan te verdrijven uit mijn xbox. En dan komen met een nog slechter iets.... hahahah om je kapot te lachen. Als ze nu gewoon doorgaan met het Saints Row 2 concept, ga ik zeker de volgende kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Toni, is het juist niet de bedoeling om over de game te discussiëren in dit topic? :7

Ik denk dat dit het einde van SR gaat worden, ze hadden meer kunnen verdienen als ze verder waren gegaan met SR1 en SR2 denk ik..

Discussiëren is niet zeggen dat GTA supergoed is en Saints Row hartstikke kut.

Mensen die zeggen dat alleen Rockstar AAA titels maakt zijn belachelijk, dom en moeten een bril kopen. Er zijn ongelooflijk veel goede titels. Zoals Danoontje zei, Sleeping Dogs, maar dit is pas een klein deeltje van een hele rij goeie games.

DIscussieren is praten over de goede dingen, en de slechte dingen. Afkraken hoort hier niet bij. Koop de game, of speel hem bij een vriend, en dan kun je er verder over praten. Een trailer vertelt niet hoe de hele game wordt. Hij is nog niet uit toch?

So grow up!

Het is algemeen bekend dat gewoon wat opgevoerde DLC van SR3 is, dat alleen al belooft niet veel goeds als je het mij vraagt. Bovendien geeft de trailer wel op zekere hoogte een indruk over de game, daarnaast is er nog geen enkel ander beeldmateriaal (bij mijn weten) uitgegeven. Dus onze verwachtingen zullen we dan maar op die trailer moeten baseren. Games in het sandbox-genre worden met grote regelmaat met de marktleider, Grand Theft Auto, vergeleken, dat is overigens niet alleen op dit met GTA-fans gevulde forum zo. Dat is op meerdere gamegemeenschappen het geval. Overigens ben ik het met je eens dat een stelling als: ''alleen R* maakt AAA-games'' onzin is.

Rockstar maakt ook maar alleen AAA titels. :$

Die mening deel ik, maar er werd gesteld dat R* het enige bedrijf zou zijn dat (nog) AAA-titels maakt. Klein verschil :puh:

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Maar Toni, is het juist niet de bedoeling om over de game te discussiëren in dit topic? :7

Ik denk dat dit het einde van SR gaat worden, ze hadden meer kunnen verdienen als ze verder waren gegaan met SR1 en SR2 denk ik..

Discussiëren is niet zeggen dat GTA supergoed is en Saints Row hartstikke kut.

Mensen die zeggen dat alleen Rockstar AAA titels maakt zijn belachelijk, dom en moeten een bril kopen. Er zijn ongelooflijk veel goede titels. Zoals Danoontje zei, Sleeping Dogs, maar dit is pas een klein deeltje van een hele rij goeie games.

DIscussieren is praten over de goede dingen, en de slechte dingen. Afkraken hoort hier niet bij. Koop de game, of speel hem bij een vriend, en dan kun je er verder over praten. Een trailer vertelt niet hoe de hele game wordt. Hij is nog niet uit toch?

So grow up!

Ok ok ok, mister tough guy and now what? Ik zei niet dat Saints Row hartstikke kut is. Er zijn meerdere delen zoals SR1, 2, 3 en daarna 4.

Niet iedereen heeft jou gedachtegang... Zo zijn er verschillende meningen. Als we een discussie voeren, dan is het een eindeloze discussie.

Alleen Rockstar maakt AAA titels en de rest is bagger? Dat is een mening zonder argumenten, en dat is niet eens een mening. Je weet welke mensen geen mening hebben. Baby's ;)

Waar heb je mij horen zeggen dat de rest bagger is? Nergens. Dat ik vertelde dat alleen R* AAA games maken wil niet zeggen dat de rest bagger is.

Zo vind ik bijvoorbeeld NFS Hot Pusruit 2010 de beste NFS gemaakt is, de soundtracks maakt het ook compleet en geweldig.

Maar goed, zoals ik eerder vertel, het is een eindeloze gedoe dus laten we gewoon verder ontopc gaan met het onderwerp.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie speelt er hier Rockstar Games Presents Table Tennis?

Was in my opinion Rockstar's meesterlijke zet om de wereld te laten zien, dat ze boven iedereen staan en alle andere game developpers belachelijk te maken, maar laten we over SR4 discussieren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie speelt er hier Rockstar Games Presents Table Tennis?

Was in my opinion Rockstar's meesterlijke zet om de wereld te laten zien, dat ze boven iedereen staan en alle andere game developpers belachelijk te maken, maar laten we over SR4 discussieren. :puh:

Lol, een goeie.

Begrijp mij niet verkeerd maar de tempo in hoeveel games er gemaakt worden in zo een razende tempo gaat wel een beetje te ver.

Hierdoor kijk ik niet meer uit op nieuwe games uit te gaan proberen en ben er dan ook op uitgekeken.

Heb het gevoel niet meer van "Oh wow, ik moet dat spel echt gaan spelen, man! Ik kan niet wachten!!!!" Het is meer van: :{:t

Kom ik bedoel, ben je zo druk dat ene spel aan het spelen en wil je alle levels en trophies halen en binnen een half jaar

is er een volgend deel aangekondigd? Dit is het geval bij Assassin Creed IV. Dan weet je niet meer wat er nieuw is en of nieuwe

mogelijkheden zijn bijgekomen en of het een groot spel wordt. En nu is dit ook zo bij SR IV.

R*.... tja, van Renderware naar RAGE en van kleine stad naar enorme, meest grootste en de meest ambitieuze spel dat ze tot heden gemaakt hebben.

Dat slaat natuurlijk als een bom. Nee, ben geen R* fanboy hoor of zo, maar je moet gewoon kijken naar de makers met hun games doen, snap je.

Vind Criterion Games trouwens ook een heel goede game makers.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie speelt er hier Rockstar Games Presents Table Tennis?

Was in my opinion Rockstar's meesterlijke zet om de wereld te laten zien, dat ze boven iedereen staan en alle andere game developpers belachelijk te maken, maar laten we over SR4 discussieren. :puh:

Lol, een goeie.

Begrijp mij niet verkeerd maar de tempo in hoeveel games er gemaakt worden in zo een razende tempo gaat wel een beetje te ver.

Hierdoor kijk ik niet meer uit op nieuwe games uit te gaan proberen en ben er dan ook op uitgekeken.

Heb het gevoel niet meer van "Oh wow, ik moet dat spel echt gaan spelen, man! Ik kan niet wachten!!!!" Het is meer van: :{:t

Kom ik bedoel, ben je zo druk dat ene spel aan het spelen en wil je alle levels en trophies halen en binnen een half jaar

is er een volgend deel aangekondigd? Dit is het geval bij Assassin Creed IV. Dan weet je niet meer wat er nieuw is en of nieuwe

mogelijkheden zijn bijgekomen en of het een groot spel wordt. En nu is dit ook zo bij SR IV.

R*.... tja, van Renderware naar RAGE en van kleine stad naar enorme, meest grootste en de meest ambitieuze spel dat ze tot heden gemaakt hebben.

Dat slaat natuurlijk als een bom. Nee, ben geen R* fanboy hoor of zo, maar je moet gewoon kijken naar de makers met hun games doen, snap je.

Vind Criterion Games trouwens ook een heel goede game makers.

Criterion Games vond ik ook altijd goed, maar ik wacht op een nieuwe Burnout.

Assassins Creed wordt met het jaar saaier, ik snap het gevoel. Gelukkig zijn er weinig makers die elk jaar een nieuwe game van een reeks maken. Rockstar doet dit goed met om de vier jaar, of iets meer. Maar je maakt een DLC voor een game, en maakt er daarna een hele game van... Dat klinkt niet geweldig. Dus ze mogen komen met meer trailers. Iets wat we nog niet hebben gezien.

Denken jullie niet dat ze Crackdown nadoen? Met de superkrachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie speelt er hier Rockstar Games Presents Table Tennis?

Was in my opinion Rockstar's meesterlijke zet om de wereld te laten zien, dat ze boven iedereen staan en alle andere game developpers belachelijk te maken, maar laten we over SR4 discussieren. :puh:

Lol, een goeie.

Begrijp mij niet verkeerd maar de tempo in hoeveel games er gemaakt worden in zo een razende tempo gaat wel een beetje te ver.

Hierdoor kijk ik niet meer uit op nieuwe games uit te gaan proberen en ben er dan ook op uitgekeken.

Heb het gevoel niet meer van "Oh wow, ik moet dat spel echt gaan spelen, man! Ik kan niet wachten!!!!" Het is meer van: :{:t

Kom ik bedoel, ben je zo druk dat ene spel aan het spelen en wil je alle levels en trophies halen en binnen een half jaar

is er een volgend deel aangekondigd? Dit is het geval bij Assassin Creed IV. Dan weet je niet meer wat er nieuw is en of nieuwe

mogelijkheden zijn bijgekomen en of het een groot spel wordt. En nu is dit ook zo bij SR IV.

R*.... tja, van Renderware naar RAGE en van kleine stad naar enorme, meest grootste en de meest ambitieuze spel dat ze tot heden gemaakt hebben.

Dat slaat natuurlijk als een bom. Nee, ben geen R* fanboy hoor of zo, maar je moet gewoon kijken naar de makers met hun games doen, snap je.

Vind Criterion Games trouwens ook een heel goede game makers.

Criterion Games vond ik ook altijd goed, maar ik wacht op een nieuwe Burnout.

Assassins Creed wordt met het jaar saaier, ik snap het gevoel. Gelukkig zijn er weinig makers die elk jaar een nieuwe game van een reeks maken. Rockstar doet dit goed met om de vier jaar, of iets meer. Maar je maakt een DLC voor een game, en maakt er daarna een hele game van... Dat klinkt niet geweldig. Dus ze mogen komen met meer trailers. Iets wat we nog niet hebben gezien.

Denken jullie niet dat ze Crackdown nadoen? Met de superkrachten?

Ja, ik wacht ook op een nieuw Burnout spel. NFS HP2010 vind ik een helemaal geslaagde en complete NFS ooit.

Hier worden de achtervolgingen optimaal gebruikt, plus een enorme grote map en als een kwartier 380+ km/u moet racen

om de finish te halen, dan is het echt wel een enorm groot map. Heb het over de laatste grote race van 70km lang.

Hoe sneller een game wordt gemaakt wat het vervolg moet worden, hoe saaier het wordt. Zelf weet ik niet meer waarover AC gaat.

In AC 1 is het zo dat een wetenschapper een machine moet gebruiken om iets kostbaars te vinden in de middeleeuwen.

Daarna gaat het plotseling over piraten en geweren. Het is een plotselinge verandering. R* gaat voor kwaliteit over kwantiteit.

Die gaat van 25 mogelijkheden naar 100 mogelijkheden in een nieuw GTA spel.

Crackdown? Ben niet echt van de games waar superkrachten worden gebruikt.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon de superhelden DLC die niet uitgebracht is waar aan verder gewerkt word tot een volledige game, opzich kan ik Saints Row altijd wel waarderen. Alleen gaat mijn poen in de eerste instantie naar GTA V, als het budget groot is tegen die tijd komt Saints Row 4 er wel bij vanwege het feit dat openwereld games vermakelijk zijn en mij altijd weten te boeien, als ik genoeg geld heb voor 1 game dan haal ik Saints Row 4 wel voor 30 euro uit de budgetbak. Die trailer vond ik verschikkelijk, ik hoopte eigelijk meer op een trailer van 1 van de 3 gangs net als bij iedere Saints Row het geval is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie speelt er hier Rockstar Games Presents Table Tennis?

Was in my opinion Rockstar's meesterlijke zet om de wereld te laten zien, dat ze boven iedereen staan en alle andere game developpers belachelijk te maken, maar laten we over SR4 discussieren. :puh:

Lol, een goeie.

Begrijp mij niet verkeerd maar de tempo in hoeveel games er gemaakt worden in zo een razende tempo gaat wel een beetje te ver.

Hierdoor kijk ik niet meer uit op nieuwe games uit te gaan proberen en ben er dan ook op uitgekeken.

Heb het gevoel niet meer van "Oh wow, ik moet dat spel echt gaan spelen, man! Ik kan niet wachten!!!!" Het is meer van: :{:t

Kom ik bedoel, ben je zo druk dat ene spel aan het spelen en wil je alle levels en trophies halen en binnen een half jaar

is er een volgend deel aangekondigd? Dit is het geval bij Assassin Creed IV. Dan weet je niet meer wat er nieuw is en of nieuwe

mogelijkheden zijn bijgekomen en of het een groot spel wordt. En nu is dit ook zo bij SR IV.

R*.... tja, van Renderware naar RAGE en van kleine stad naar enorme, meest grootste en de meest ambitieuze spel dat ze tot heden gemaakt hebben.

Dat slaat natuurlijk als een bom. Nee, ben geen R* fanboy hoor of zo, maar je moet gewoon kijken naar de makers met hun games doen, snap je.

Vind Criterion Games trouwens ook een heel goede game makers.

Criterion Games vond ik ook altijd goed, maar ik wacht op een nieuwe Burnout.

Assassins Creed wordt met het jaar saaier, ik snap het gevoel. Gelukkig zijn er weinig makers die elk jaar een nieuwe game van een reeks maken. Rockstar doet dit goed met om de vier jaar, of iets meer. Maar je maakt een DLC voor een game, en maakt er daarna een hele game van... Dat klinkt niet geweldig. Dus ze mogen komen met meer trailers. Iets wat we nog niet hebben gezien.

Denken jullie niet dat ze Crackdown nadoen? Met de superkrachten?

Ja, ik wacht ook op een nieuw Burnout spel. NFS HP2010 vind ik een helemaal geslaagde en complete NFS ooit.

Hier worden de achtervolgingen optimaal gebruikt, plus een enorme grote map en als een kwartier 380+ km/u moet racen

om de finish te halen, dan is het echt wel een enorm groot map. Heb het over de laatste grote race van 70km lang.

Hoe sneller een game wordt gemaakt wat het vervolg moet worden, hoe saaier het wordt. Zelf weet ik niet meer waarover AC gaat.

In AC 1 is het zo dat een wetenschapper een machine moet gebruiken om iets kostbaars te vinden in de middeleeuwen.

Daarna gaat het plotseling over piraten en geweren. Het is een plotselinge verandering. R* gaat voor kwaliteit over kwantiteit.

Die gaat van 25 mogelijkheden naar 100 mogelijkheden in een nieuw GTA spel.

Crackdown? Ben niet echt van de games waar superkrachten worden gebruikt.

Met Assassins Creed kan ik begrijpen. Deze worden ongelooflijk saai. Elk jaar een nieuwe game in de reeks zorgt voor het doodbloeden van een serie. Verandering wordt steeds moeilijker.

Crackdown 1 en 2 zijn Xbox 360 games, met de hoofdpersoon die met auto's kan gooien, hard kan rennen, springen en dus eigenlijk een superheld is eigenlijk. Saints Row gebruikt dit ook een klein beetje.

Als je niet houdt van superkrachten, snap ik je twijfel in deze game. Sjaakswabber zei bijvoorbeeld dat hij liever spendeert aan GTA V dan aan Saints Row 4. Het is veel geld als je een game koopt, en hem speelt met tegenzin. GTA V is iets wat je van tevoren weet dat dit niet gebeurt.

Hieronder een artikel over een kerel die de game met echte ogen zag. Nog steeds ben ik niet door het dolle heen van deze game. Nog niet, als ik mag hopen.

http://www.vg247.com...ntial-campaign/

EDIT:

IGN heeft ook een interessant artikel: http://www.ign.com/articles/2013/03/22/saints-row-4-aliens-superpowers-and-dubstep-guns

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg gisteren de nieuwe OPM binnen en daar stond een preview in over deze game. Toen ging ik even de screenshots bij het artikel bekijken en zag ik dat grote beeld van Steelport. Ik ga dus echt geen €60 euro betalen voor een DLC in dezelfde stad. Sowieso spreekt de futuristische setting me niet aan. Ik was altijd groot fan van de reeks, SR2 was de beste, maar nu haak ik toch echt af. Haal 'm wel uit de budgetbak als ik klaar ben met GTAV. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nu word het een beetje TEtoekomstig. Saints Row 2 dat is gewoon heden (2010 2011 2012 ofso)

Saints Row 3 is 2015 ( als je naar die naam van rie sniper let Mcmanus 2015) Saints Row IV word me iets te modern:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom er hier zo gezeken werd over SR3. 't Spel had een goede soundtrack, een verhaal dat je wel geboeit bleef (dat was het dan ook), veel voertuigen, nieuwe wapens, en was zelfs nog vrij moeilijk als je die Damage Resistance niet kocht in je telefoon (riot shield ftw). Alhoewel ik Saints Row 2 het beste vond (Red Asphalt anyone?), en SR3 ook nog wel kon spelen, ga ik deze game niet halen. Dat het dezelfde stad is kan me nog niet eens interesseren (we zijn nu ook al 2 keer in het GTA III Liberty City geweest, 3 keer in 't IV -Era Liberty City, dus dat is een zwak excuus), maar het beetje serieusheid dat SR3 nog had, lijkt nu helemaal verdwenen. En zulke games kan ik gewoon niet spelen, dan neem ik mezelf niet eens serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...