Jump to content

Saints Row IV


PrioX

Recommended Posts

Ik snap niet waarom er hier zo gezeken werd over SR3. 't Spel had een goede soundtrack, een verhaal dat je wel geboeit bleef (dat was het dan ook), veel voertuigen, nieuwe wapens, en was zelfs nog vrij moeilijk als je die Damage Resistance niet kocht in je telefoon (riot shield ftw). Alhoewel ik Saints Row 2 het beste vond (Red Asphalt anyone?), en SR3 ook nog wel kon spelen, ga ik deze game niet halen. Dat het dezelfde stad is kan me nog niet eens interesseren (we zijn nu ook al 2 keer in het GTA III Liberty City geweest, 3 keer in 't IV -Era Liberty City, dus dat is een zwak excuus), maar het beetje serieusheid dat SR3 nog had, lijkt nu helemaal verdwenen. En zulke games kan ik gewoon niet spelen, dan neem ik mezelf niet eens serieus.

Hele goeie, hoe je GTA vergelijkt met Saints Row. Het is zo dat GTA ook herhaalt, die doet het op een iets origineler manier. Saints Row 4 heeft dezelfde stad, en wordt nog gekker dan de vorige. Meer weten we toch niet? Saints Row 2 was zelfde stad als één, maar door een aardbeving is het herbouwd toch? Dus misschien heb je bij dit ook iets nieuws. Weten wij veel...

Saints Row 2, met gevangenis... Geweldig. Blijft mooi om daar heen te varen en dan gevechten te doen. Mooie tijd. Tijd om hem weer te gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    8

  • SilverRST

    6

  • Dotz

    4

  • GuitarGuy666

    3

Ik ben met de Saints Row spellen vreemd begonnen. Ik begon met 3, die heb ik een jaar gespeeld, dag in dag uit. Toen dacht ik, hoe is saints row 1 en 2. Dus ik zoeken en in de winkel had je alleen nog 2. Dus die heb ik maar eerst gekocht en gespeeld, en ook een half jaartje dag in dag uit gespeeld. Een maandje geleden heb ik Saints row 1 2e hands weten te krijgen. Die heb ik net een week uitgespeeld.

Dus, als je het mij vraagt vond ik 1 en 2 gewoon de beste. Saints row 3 is ZO anders vergeleken met 1 en 2. 3 vindt ik gewoon science fiction achtige spel, en ik hou niet van science fiction. Ik hou van reallistisch, en dat was saints row 3 niet, en Saints row 1 en 2 wel. En omdat ik in Saints row 1 en 2 z'n fan van Johnny Gat ben geworden vindt ik het zo kut dat hij (waarschijnlijk) dood is gegaan in saints row 3. Mensen zeggen dat hij misschien heeft overleefd maar als ik zie dat er een zombie gat in saints row 3 voorkomt dan zegt dat mij eigenlijk genoeg. Johnny is waarschijnlijk dood en dat vindt ik gewoon jammer. Zonder Gat is er gewoon geen saints. Dus van mij mogen ze een mooi verhaaltje bedenken waarom Johnny Gat nog leeft in 4, dan speel ik 4 ook. :D

Update, ik denk toch wel als Johnny dood is toch gewoon 4 ga doen hoor. Ik heb in al mijn saints row's dezelfde personage weten na te bouwen (alleen in 3 ziet hij er veel enger uit) dus ik blaas hem gewoon een nieuwe leven in in Saints Row 4. Dan doe ik het gewoon voor mijn personage want die vindt ik, ook al heb ik hem zelf gemaakt, echt geweldig. Ik ben fan van mijn eigen gemaakte personage :D :D :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

De president die superkrachten heeft en een dubstepgun? Wel, je moet er toch maar voor te vinden zijn, voor dit spel. Totaal niet aan mij besteed. Ik ga mijn zomervakantie wel gewoon goed vullen en wachten tot GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel kun je toch niet serieus nemen? Dit is pure onzin..

Ik had deze week SR3 proberen te spelen, misschien was er toch iets leuks aan.. Maar nee, alles is veel te 'over the top'.

SR geeft een gevoel van uitgemolken grappen, en die grappen ook nog 500 keer herhalen. Gewoon een nee.

Een president van Amerika, een bendeleider, wereldberoemd EN superkrachten. Ja, tuurlijk. Dit is ook niet te roleplayen, dat is ook niet nodig nee, maar kom op, er zit totaal geen structuur in..

Voor mij was SR3 een grote flop. En SR4? Een veel ergere.

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=84MebSmDD7U#!

saints-row-4-key-art.jpg

Er is bevestigd dat dit het laatste deel van de Saints Row serie zou zijn. Naar mijn mening is het spel een beetje vergelijkbaar met Saints Row: The Third, maar hij ziet er nog wat 'gekker' uit dan zijn voorganger. Het zou een vervolg moeten zijn op Saints Row: The Third, voor diegenen die 'm gespeeld hebben werd er op het laatst gezegd dat ze de stad over zouden nemen en de burgemeester zou worden. In het vierde deel ben je dus de burgemeester en ga je verder waar je ervoor hebt gekozen om Shaundi te redden.

Als ik hem ga kopen weet ik niet, maar zeker niet zodra die net uit is.

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik dus zo'n onzin spel. Naakt rond rennen door de straat met een dildo (zowel als man en als vrouw), en wtf is de dubsteb gun?

Ze gaan veel te ver. SR3 vond ik nog wel goed, maar dit :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een week geleden SR 3 weer gekocht (met de actie op steam) om co-op te kunnen spelen met mijn broer en tot nu bevalt het ons weer goed. Ik heb hem al een keer uitgespeeld maar ik vind dat dit spel veel leuker is met z'n tweeën dan dat je hem alleen speelt. Ben benieuwd hoe gek het dit keer wel niet is, de vorige was al aardig gek en "over de top". Ik weet nog niet zeker of ik hem ga kopen misschien wacht ik wel tot een actie op steam.

Dit vind ik dus zo'n onzin spel. Naakt rond rennen door de straat met een dildo (zowel als man en als vrouw), en wtf is de dubsteb gun?

Ze gaan veel te ver. SR3 vond ik nog wel goed, maar dit :N

Dit was ook al mogelijk in SR3 en voor degene die dit spel té vinden is er GTA. (Ik zou voor GTA kiezen maar dit is ook geen straf hoor)

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Van wat ik van de trailers / gameplay tot nu toe gezien heb, verwacht ik er niet veel van en is het allemaal zeer belachelijk geworden. De 2de was nog wel leuk, 3de al minder maar dit lijkt me al helemaal niks. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het leuke aan GTA dat er iets inzit, dat je kan koppelen aan het echte leven. Saints Row heeft tevens ook nooit zo'n goed verhaal, daarom was ik het helaas al snel beu met Saints Row 3. Saints Row 4 ziet er nog belachelijker uit en lijkt me dan ook niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...