Jump to content

Vice City Mini Mission Challenges


Svenie

Recommended Posts

33bfg8w.jpg

Met dank aan Kloep

De Vice City Mini Mission Challenges zijn zoals de naam al doet vermoeden een aantal mini missies die in een competitieve context worden gespeeld. Onder mini missies worden onder andere de verschillende races, chopper checkpoints en de stadium events gerekend. Het concept is vrij eenvoudig. Om de twee weken wordt een nieuwe challenge gepost, en iedereen krijgt gedurende twee weken de tijd om een scherpe tijd of een goede score neer te zetten, om op die manier misschien zelf de winnaar van die challenge te worden. Op het einde van het jaar wordt tenslotte een eindwinnaar bekend gemaakt.

Hoe deelnemen?

Zoals hierboven reeds vermeld, kan iedereen gewoon deelnemen. Er geldt bij deze challenges geen verplichting tot inschrijving, dus is er ook geen verplichting om aan elke challenge deel te nemen. Wil je echter op het einde van het jaar de grote winnaar worden, is dit uiteraard wel aan te raden natuurlijk.

Je behaalde score bewijs je door in dit topic een screenshot van je eindtijd of score te posten. Bewijs via een filmpje is uiteraard ook toegelaten. Het is toegestaan om tijdens een challenge meerdere scores in te sturen. Dit mag via een nieuwe post, maar kan ook door je post te editen. Je laatste inzending telt als je effectieve inzending.

Wat levert het op?

Dit topic staat in rechtstreeks verband met het Vice City Recordboek. Records die hier met andere woorden gevestigd worden, komen ook meteen in het recordboek terecht. Op het einde van elke challenge, worden punten uitgereikt aan de top drie leden met de beste tijd/score. De derde beste krijgt twee punten, de tweede drie punten, en de eerste tenslotte vier punten. Iedereen die een serieuze inlevering doet, krijgt één punt. Deze punten worden in de hoofdpost bijgehouden, zodat het voor iedereen duidelijk is hoeveel punten een bepaalde persoon al heeft verzameld. Op het einde van het jaar wordt de top drie tevens nog eens in de bloemetjes gezet met een mooi aandenken.

Er rest mij nog slechts één ding, en dat is jullie allemaal veel succes toewensen. Bewijs dat jij de beste GTA: VC speler van dit forum bent, door je elke challenge van je beste kant te laten zien!

Eindstand

  • Hanneswasco - 22 punten
  • Svenie - 15 punten
  • PatrickW - 10 punten
  • _Night-Men_ - 5 punten
  • Bassieboy35 - 5 punten
  • 3L1077 - 4 punten
  • thebig - 3 punten

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    12

  • Hanneswasco

    8

  • Foreigner97

    7

  • PatrickW

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wel, ik was dus "on fire", en ik heb geluk gehad dat ik de finish gehaald heb, want mijn auto ontplofte vrijwel meteen erna.Ik heb geen screen kunnen maken, maar hij staat wel in de stats, dat telt toch ook?

1:40

post-136029-0-48608600-1372859783_thumb.png

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Een tipje: je kan een aanloop nemen naar het startpunt en in plaats van stil te staan in de marker moet je je tegenspelers voorbijrijden en er op schieten (drive-by). Dan zal de tijd ook beginnen lopen, maar heb je al een snelheid en win je dus een aantal seconden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...