Jump to content

Custom Rockstar Avatar Pack - Met PSD!


Silverbyte

Recommended Posts

ktT2Ty3.png

Het was alweer een hele poos geleden dat ik mijn laatste download uitbracht, maar ik heb er weer eentje hoor. Het is een vrij basic resource pack, maar voor de nog niet zo gevorderde Photoshopper kan het goed van pas komen.

Het gaat om een avatar pack met customized Rockstar logo's. Het zijn er niet zo veel, maar het idee achter dit pack is dan ook dat je het bijgeleverde .psd-bestand gebruikt om je eigen creaties te maken. Zoek een tof camouflagepatroontje, gebruik het hoofd van Tommy Vercetti of plak je eigen porem erop; het kan allemaal.

Inhoud:

  • 9 customized Rockstar Games-avatars in .png-formaat
  • 9 customized Rockstar Games-avatars in .psd-formaat (aanpasbaar)
  • Standaard .psd-template om snel en eenvoudig je eigen variaties te maken

Uitleg met betrekking tot gebruik van het .psd-bestand:

  1. Zoek in het mapje naar het bestand 'TEMPLATE - USE THIS FILE.psd'
  2. Open dit bestand in Photoshop
  3. Je ziet nu twee layers en een background. Selecteer de bovenste layer waar 'EDIT THIS LAYER' bij staat: dit is de layer waar je de meeste aanpassingen bij uit kunt voeren
  4. Je hebt nu verschillende opties: je kunt de kleuren veranderen, een gradient toevoegen, een patroon gebruiken, de blending options instellen, anything

Aanvullende info:

Ik ga het niet controleren, maar ik zou het op prijs stellen dat áls je dit pack elders deelt, je me dit even laat weten. Bij gebruik van de avatars of je eigen aangepaste .psd hoef je géén credits te vermelden.

Vragen en/of opmerkingen? Stel ze gerust. Ik zou het ook tof vinden als je je eigen creaties hier laat zien!

Fixed download:

Rockstar Avatars.rar

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Niet transparant? Dan heb ik ergens een stapje teveel ge-backward, want ik ben er heel zeker van dat ik die achtergrond weggehaald heb.

Edit: ik zie het nu ook. De voorbeeldavatars zijn wel gewoon transparant, maar bij de template heb ik blijkbaar niet het goede bestand bij het pack gevoegd. Ga het even fixen.

Edit2: template file is nu ook transparant! Bedankt voor het melden Hannes.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...