Jump to content

Command and Conquer (Generals 2)


-Matthijs-

Recommended Posts

post-7574-0-82846600-1371954030.png

Ontwikkelaar: Bioware Victory

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Strategie

Platforms: PC

Aantal spelers: -

Release: TBA 2013

Demo: Beta

Website: http://www.commandandconquer.com/

Van de nieuwe Command and Conquer is natuurlijk al een tijdje bekend dat deze gaat komen. In eerste instantie zou het een vervolg worden op Generals 1, maar in augustus vorig jaar werd bekend dat dit een free-to-play game gaat worden. Generals 1 staat bij mij nog altijd stipt bovenaan als de beste game uit de serie (gevolgd door Red Alert 2 en Tiberium Wars), dus ik kijk hier enorm naar uit. Gelukkig is er wel een singleplayer beschikbaar, maar de nadruk zal dankzij het free-to-play model uiteraard komen te liggen op de multiplayer. Voor veel mensen is dat echter ook een reden om het spel juist niet te spelen (free-to-play > pay-to-win). Nu is het natuurlijk afwachten hoe dit uit gaat pakken, maar EA heeft met Battlefield Heroes/Battlefield Play4Free al laten zien dat er wel degelijk voordelen zijn voor de mensen die betalen, dus ik ben bang dat dit vroeg of laat ook gaat gebeuren voor de nieuwe C&C. Meer mensen die uitkijken naar deze titel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk liever gehad dat het gewoon eenmaal €60,- is voor een topgame...

Ik was teleurgesteld toen ik hoorde dat het P2F zou zijn..

Ik heb geen C&C gekocht na Generals, simpel omdat ik de futuristische setting van de Tiberium Wars niks aan vind.

Als er AI Bots in zitten vind ik het goed :7 (Skirmish mode)

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet erop zich wel grappig uit, alleen is het ook wel een overvloed aan actie, als je de trailer bekijkt. Als het gratis is, zal ik het wel een paar keer spelen. Het is naar mijn mening niet een game voor eeuwig vermaak, maar van gratis spellen moet je ook niet al te veel eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er AI Bots in zitten vind ik het goed emo.gif (Skirmish mode)

Zover ik weet is er ook een skirmish mode beschikbaar!

Ziet erop zich wel grappig uit, alleen is het ook wel een overvloed aan actie, als je de trailer bekijkt. Als het gratis is, zal ik het wel een paar keer spelen. Het is naar mijn mening niet een game voor eeuwig vermaak, maar van gratis spellen moet je ook niet al te veel eisen.

Klopt, maar de trailer in de hoofdpost laat enkele nieuwe generals zien. En generals onderscheiden zich nu eenmaal door middel van actie. puh2.gif

Het is en blijft C&C.. Ik heb elk deel gespeeld, en deze wil ik ook spelen. Ziet er toch wel fingerlicking good uit!

Absoluut. Voor mijn gevoel is het wel iets te futuristisch (als ik enkele units zie). Maar ik zag al 'n angry mob en de Overlord tank van China, dus veel zal (gelukkig) herkenbaar blijven voor de spelers van het eerste deel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...