Jump to content

Serveronderhoud vrijdag 13:00 28 juni 2013


Joriz

Recommended Posts

Vrijdag 28 juni 2013 om 13:00 zal een deel van onze websites 15 minuten niet bereikbaar zijn vanwege het bijplaatsen van extra werkgeheugen in de server. Het werkgeheugen zal verdubbelen naar 8 GB. Hierdoor zal op piekmomenten de website hopelijk wat sneller zijn en kan ook de steeds maar groeiende forumdatabase beter in het geheugen worden gecached waardoor pagina's iets sneller zullen laden.

Tijdens het onderhoud zullen de volgende websites circa 15 minuten niet bereikbaar zijn:

  • GTAForum.nl
  • Nederlandse WikiGTA (een deel van de pagina's zal niet laden)
  • WikiGTA SnapMap

De Engelstalige WikiGTA en een deel van de Nederlandse WikiGTA zullen wel bereikbaar blijven.

med_gallery_1_34_175967.jpg

De server in 2008 met twee lege/volle geheugenbankjes

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    3

  • Michael

    3

  • Davedavy

    2

  • Phoenyxar

    2

Top Posters In This Topic

Niet dat ik last heb van dat GTAGames, maar is voor een kwartiertje het zeker de moeite waard. :)

Wat? :?

Jammer dat het niet aan het begin van de ochtend is, dan merk ik er namelijk sowieso niets van, maar een kwartiertje zonder GTAGames moet wel lukken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer netjes dat je het meld, Joriz! Iedereen doet nu wel zo sarcastisch, maar als je net een bericht aan het typen bent, de website ligt eruit en je wacht tien minuten zonder verbetering te zien... Dat zou ik best irritant vinden! Niet het feit dat het er een kwartier uit ligt, maar wel dat ik niet weet dat het gebeurt en dat ik niet weet hoe lang het duurt voor de site weer online is.

Daarnaast; geweldig dat er extra geheugen bij komt. Maakt de site sneller en kunnen sommige tools weer gebruikt worden. Top, Joriz! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...