Jump to content

Zoektocht naar GTA Advance


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ik zoek alleen nog GTA Advance. Als iemand die voor mij kan vinden zal dat echt top zijn thumbsup2.gif

Achja, verder heb ik natuurlijk nog III, VC, SA, IV, EFLC, CW en london.

>>> Door Svenie: Afgesplitst van 'Waarom speel jij geen Grand Theft Auto (meer)?'<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat "veel" relatief is in deze. Maar een verzamelaar mag hier toch wel iets voor neer leggen lijkt me, en dan is 1,50 natuurlijk niks. Het is een game die je amper tegenkomt, dus voor een volledig pakket mag je best wat vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelfs dat ik mijn exemplaar niet voor €50,00 zou verkopen. Tegen welk bedrag dan wel? Moeilijk te zeggen, ik ben namelijk nogal trots op het feit dat ik een originele cartridge van deze game in mijn bezit heb. Enerzijds vind ik het dus ook wel leuk dat er slechts een beperkt aantal exemplaren zijn uitgebracht en dat de game zo gewild is. Anderzijds vind ik het dan weer spijtig, aangezien het de mogelijke conversaties over deze game sterk beperkt. Dit laatste is dan ook de reden waarom dit forum nooit echt actief is geweest. Daarnaast heeft Rockstar er op deze manier ook voor gezorgd dat er veelal een illegale weg wordt gezocht om deze game te kunnen spelen. Eerlijk gezegd vind ik dat in dit geval meer dan normaal, wat niet wil zeggen dat ik iedereen hier nu aanraad om dat ook te gaan doen, hoewel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelfs dat ik mijn exemplaar niet voor ¤50,00 zou verkopen. Tegen welk bedrag dan wel? Moeilijk te zeggen, ik ben namelijk nogal trots op het feit dat ik een originele cartridge van deze game in mijn bezit heb.

Ik had ooit Grand Theft Auto inclusief doos en maps en posters, en die heb ik in een opwelling verkocht. Nog altijd spijt van...maar toch: ik denk dat ik GTA Advance wel zou willen verkopen. Ik heb zelf de bijbehorende handheld namelijk ook niet, en al zou ik die hebben, zou ik het waarschijnlijk toch niet spelen.

Maar misschien nog wat jaartjes wachten om de prijs op te drijven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk omdat we te offtopic gingen in dat andere topic maar we de discussie wel ''waardig'' genoeg was voor een eigen topic. Als je niet meer dan €5,- uit wil geven dan kun je het wel opgeven, of je moet hem met heel veel geluk op een rommelmarkt vinden en hem van iemand kopen die geen verstand van games heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

The Windwaker is een van mijn favoriete zelda-games, maar voor €100,- zou ik hem direct van de hand doen (mocht ik er een hebben). De waarden van die game in goeie conditie ligt toch wel wat lager :7:puh: . We moeten daar trouwens maar niet te veel over doorbabbelen in dit topic, anders moet het opnieuw afgesplitst worden :7. Hoewel dit onderwerp zich ook wel erg leent voor offtopic-discussies zou ik dat toch wel erg sneu vinden voor Svenie!

edit:

Ik denk dan ook niet dat Nandro dat zo serieus bedoelde... :puh:

Anyway, goed idee van dat samen spelen. Ik ben daar wel voor in! :)

Waarom zou Nandro daar niet serieus in zijn? Ik kan me goed voorstellen dat hij wel bereid zou zijn zijn versie van GTAA voor een bepaald bedrag te verkopen. Alles heeft zijn prijs!

Is gta a echt zoveel waard dan?

Ja

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...