Jump to content

Crash Bandicoot


Michael

Recommended Posts

*Crash Bandicoot Reeks*

Ontwikkelaar:

Uitgever: Naughty Dogs en Sierra Entertainment

Genre: Avontuur

Platforms: PlayStation One, Gamecube, XBOX, Gameboy Advance, PlayStation 2, N-Gage, Mobiele Telefoon, PSP, Nintendo DS, XBOX 360,

Aantal spelers: Waarschijnlijk vier

Release: 1996

Demo: Volgens mij wel

Website: Website bestaat niet meer maar wel via Wayback Machine

Crash Bandicoot is een serie videospellen van Naught Dog en van Sierra Entertainment. Er zijn al miljoenen exemplaren van verkocht. Crash is een kleine buidelrat die met zijn gekloonde tweeling broer Carbon door Dr. Neo Cortex zijn veranderd in lopende mannetjes die draai-aanvallen kunnen uitvoeren, en over een grote intelligentie beschikken hoewel ze niet kunnen praten. Het spel is meestal archeologisch gebaseerd op een eiland ten zuiden van Australië. Oorspronkelijk ging het om platformspellen voor de Sony PlayStation, maar later kwamen er ook spellen met een ander genre op andere consoles uit.

Volgens Wikipedia:

(
-
)

(
-
)

(
-
)

(
-
)

(
-
)

(
,
,
-
)

(
-
)

(
-
)

(
,
,
,
,
-
)

(
-
)

(
,
,
-
)

(
,
,
,
-
)

(
-
)

(
,
,
,
, PSP
-
)

(
,
,
,
, PSP
-
)
Link to comment
Delen op andere websites

Ge-wel-dig spel vond ik dat toen, m'n broer had toen de Playstation 1 waar we Crash Bandicoot 3: Warped op hadden

Daar hebben we heel wat uurtjes aan versleten, enne, 1998, man toen was ik 8/9 jaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het enigste herinneren wat ik voor het eerst kocht. En dat was Grand Theft Auto III of Crash Bandicoot voor de PlayStation One. Het was gewoon die tijd in. Je kwam bijna nooit verder, maar het lukte je wel. En dat was de verslaving bij Crash Bandicoot. Net als dat er bij Pacman Arcadekasten best wel veel is ingegooid. Wil wel dat bedrag op mijn rekening willen staan :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...