Jump to content

[10JR] San Andreas Mysterie!


Dutchy3010

Welke dagen moet SA Mysterie plaatsvinden?  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke dagen kan jij normaal gesproken meedoen? (alleen voor deelnemers!)

    • Maandag
      8
    • Dinsdag
      8
    • Woensdag
      7
    • Donderdag
      6
    • Vrijdag
      9
    • Zaterdag
      10
    • Zondag
      8


Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    16

  • SpacyColours

    10

  • 3L1077

    8

  • PatrickW

    6

Dat zeg ik ook niet, maar ik zeg gewoon dat je hier heel makkelijk mee vals kunt spelen.

Ik heb trouwens al een tactiek om toch snel van de ene naar de andere plaats te gaan op een legale manier, daar ga ik me zo meteen wel eventjes mee bezighouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iedereen die wilt deelnemen aan SA Mysterie aangeven op welke dagen hij (of zij) deel kan nemen aan SA Mysterie? Graag zoveel mogelijk keuzes aanvinken, dat maakt het natuurlijk makkelijker om iets te plannen.

Alleen voor deelnemers!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Avond, dus zeg (het begin) tussen 19.00 en 21.00. Hoe lang de rondes duren, hangt uiteraard af van hoe snel jullie al die plaatjes vinden. :)

Mochten jullie andere tijden prefereren in het weekend (een zondag matinee?) sta ik daar ook open voor. Doordeweeks kan het echter niet overdag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vakantie, of na ja, vakantie, geen lessen. (maar moet dus soms nog nr school voor uitjes) Ik kan elke dag, maar in het weekend weet ik het nooit. Dus ik heb voor maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag gestemd.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...