Jump to content

[10JR] GTA V Art Contest stemtopic


-Matthijs-

Recommended Posts

post-7574-0-66252100-1372630755.png

Het stemtopic voor de GTA V Art Contest! Acht fraaie werkjes, echter kan er maar eentje de beste zijn. Stemmen kun je doen door het onderstaande lijstje over te nemen (en uiteraard in te vullen). Stemmen kan t/m 7 juli!

[b]1.[/b] Piet (3 punten)
[b]2.[/b] Klaas (2 punten)
[b]3.[/b] Henk (1 punt)



Silverbyte

d5fpIq2.png

Supergtagamer

ngcbx3.jpg

Extreem

Poster.png

Foreigner97

XJPBe5z.jpg

Gta Ripper

VARTWORK.png

3L1077

Gtavartcontest_zpsd97c82f4.png

Matthijs

post-7574-0-23746700-1372638098_thumb.png

.Levi.

34snewg.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

1. Silverbyte

Voor mij de absolute nummer één van deze inzendingen. Zijn design is echt een typische gameposter, en dat vind ik erg goed gedaan. Het ziet er allemaal heel strak uit.

2. -Matthijs-

Ik vind het een heel vet idee hoe hij het licht van het zoeklicht heeft gebruikt. Vind wel dat de weerkaatsing van het licht niet helemaal realistisch is, verder ziet het er strak uit.

3. .Levi.

Top idee, maar de uitvoering is niet helemaal goed. Toch steekt Levi wel boven alle andere inzendingen uit (Op Matthijs en Silverbyte na dan). Ik vind het qua blending van je renders en effects gewoon nét niet allemaal. Bijvoorbeeld de blur om de afstand te illustreren vind ik iets té, waardoor helemaal rechts Michael er niet goed op staat. Verder wel gewoon de 3e plaats waard.

Link to comment
Delen op andere websites

1. .Levi. (3 punten)

Levi, dit kunstwerk is uitstekend. Ik vind je inzending erg goed en ik kan dan dit van mezelf al uitmuntend

noemen, de vuur die uit de winkels komen geven me een gevoel dat ze bijvoorbeeld een fraude doen. Dat maakt

echter niks uit, ik ben blij dat je meedoet aan deze Contest.

2. Silverbyte (2 punten)

Silverbyte heeft een erg leuke poster gemaakt. Die ik waarschijnlijk ook nog vraag om toestemming om deze uit te mogen printen en

op mijn kamer op te hangen, hij is geweldig! Ik vind hem ook prachtig. Misschien moet je iets doen in de Graphic wereld?

3. -MATHIJS- (1 punt)

Ik heb toch besloten om op Mathijs te stemmen, simpel genoeg dat ik hem beter vond dan de concurrentie. Deze poster zou ik niet heel snel ophangen in mijn kamer, maar hij is ook erg leuk, en daarom is deze stem voor jou! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Levi

Lekker sfeertje in je ontwerp. Just another day at the office, dat straalt de poster heel goed uit. Briljant!

2. Silverbyte

Toffe poster, de stijl van je achtergrond is erg leuk.

3. Gta Ripper

Mooi dat donkere en dat vuur, ik houd wel van dit duistere sfeertje.

Link to comment
Delen op andere websites

1: 3L1077

- Omdat de tekst zo'n sterk gevoel meegeeft aan de drie personages. Exact hetzelfde gevoel wat ik ook kreeg bij de drie protagonisten na de eerste "ontmoetingen" hiermee door Rockstar. Pas later bij de drie aparte trailers ging het "wij beheersen dsze wereld"-gevoel er een beetje af. Ik denk dat het gevoel voor jou ongeveer hetzelfde is geweest, of nog steeds wel zo is.

2: .Levi.

3: Gta Ripper

Allemaal mooie werkjes, de nummer 1 was voor mij snel gemaakte keuze, de rest maakte het me moeilijker. Als je door de renders heen ziet heeft iedereen in bepaalde mate originaliteit gehaald, van deze kwamen die van .Levi. En Gta Ripper op mij het "vetste" over. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...