Jump to content

[10JR] GTA V Art Contest stemtopic


-Matthijs-

Recommended Posts

Wat ging het toch snel, maar wat hebben we genoten van jullie GTA V Art! Aan iedereen die heeft meegedaan en gestemd, ontzettend bedankt! Zonder jullie was dit geen succes worden.

De stemmen zijn geteld en de top 3 is bekend!

Felicitaties naar iedereen die heeft meegedaan, de top 3, maar in het bijzonder, -Matthijs-, de winnaar van deze contest!

Top 3

#1 -Matthijs- - 43 punten

1e prijs: Een mooie badge, drie punten voor in de ranking en een thumbnail (afhankelijk van de grootte) boven het Graphics forum. + GTAGames.nl Muismat en pennen!

"Zo aardig en sportief dat hij is, geeft -Matthijs- de GTAGames.nl muismat en pennen weg aan de 2e plek, omdat hij al in het bezit is van een leuke muismat. Veel plezier ermee, Silverbyte!"

Badge:

post-1925-0-79902900-1373238284.png

#2 Silverbyte - 23 punten

2e prijs: Een mooie badge en twee punten voor in de ranking.

"Je mag je adresgegevens doorgeven aan Joriz via PB, om de GTAGames.nl muismat en pennen in ontvangst te kunnen nemen. Link naar deze post zodat Joriz weet waar het om gaat."

Badge:

post-1925-0-82662400-1373238299.png

#3 .Levi. - 19 punten

3e prijs: Een mooie badge en één punt voor in de ranking.

Badge:

post-1925-0-47727800-1373238310.png

Overige (winnaars)

#4 Foreigner97 - 8 punten

#5 3L1077 - 6 punten

#6 Gta Ripper - 5 punten

#7 Supergtgamer - 4 punten

Reacties zijn welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd! :) Er zaten leuke inzendingen tussen, had zelf ook graag mee gedaan als ik 'potentiële graphic skills' had gehad. Goede organisatie, wat mij betreft voor herhaling vatbaar bij GTA VI. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het zonder overdrijven een hele eer dat ik tweede ben geworden. De concurrentie was pittig, maar mijn traditionele ontwerp deed het blijkbaar erg goed tegenover de wat meer experimentele werkjes. Aan het publiek: bedankt voor jullie stemmen! Aan de andere deelnemers en natuurlijk de organisatie: nice job!

Oh, en Matthijs, bedankt voor de prijs! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, toch nog een vierde plaats. Niet verwacht! :puh:

Alle winnaars: van harte gefeliciteerd, jullie hebben het dik verdiend! En aan de organisatie: bedankt voor het in goede banen leiden van deze contest, het was erg leuk om mee te doen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...