Jump to content

Reactie topic hardware handleiding


Woody268

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Ik wil je hierbij een schouderklopje geven voor het geleverde werk en je alvast een moreel steuntje geven om dit verder te zetten. Keep up the good work! Ik wil wel even opmerken dat je opmaak is weggevallen in de tweede post. Als tipje kan ik je meegeven om alles te backuppen met codes inbegrepen(door te switchen van editor hier op het forum) in een kladblokbestandje, als er dan eens een foutje gebeurt tijdens het bewerken, dan kan je snel alles terugzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vermeld in je CPU gedeelte dat Intel zich vooral richt op "hogere kloksnelheden", maar AMD doet dit eigenlijk meer: zo is de FX9590 geklokt op 5Ghz (wat echt belachelijk hoog is). Deze hogere kloksnelheden betekent dan ook meer TDP (250 volgens mij) en dus vééél meer warmte. Eigenlijk zouden de CPUs zich moeten richten op een slimmere en betere architectuur dan kloksnelheden, die kloksnelheden was iets uit het pentium tijdperk.

En wat maken AMD cpu's beter dan die van Intel als we het over games hebben?

Ik weet wel dat in het budgetsement de AMD cpu's veel betere prijs/prestaties hebben, vooral door de APU (geïntegreerde GPU). Zo scoort een A10 iets hoger dan een gelijkwaardige i3 van Intel. De APU van AMD is echter veel beter.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Laat me raden, jij bent net begonnen met de ICT opleiding?

Maakt dat dan uit? :puh:

Bedoel je dit positief of niet? :{

desalniettemin net topic hoor, leuk als je het uptodate blijft houden :) ga zo door

Dankjewel. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst ook namens mij complimenten met het tot nu toe harde werk dat je aan dat topic verricht hebt. Ziet er al heel goed uit. Ook leuk om eens te kijken of er dingen zijn die ik zelf nog niet weet. Al heb ik al veel dingen gezien die ik bij ICT gehad heb (niet als opleiding, maar als hoofdvak op m'n huidige middelbare school). :puh:

Maar nogmaals, het ziet er erg netjes uit. Blijf vooral zo doorgaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst ook namens mij complimenten met het tot nu toe harde werk dat je aan dat topic verricht hebt. Ziet er al heel goed uit. Ook leuk om eens te kijken of er dingen zijn die ik zelf nog niet weet. Al heb ik al veel dingen gezien die ik bij ICT gehad heb (niet als opleiding, maar als hoofdvak op m'n huidige middelbare school). :puh:

Maar nogmaals, het ziet er erg netjes uit. Blijf vooral zo doorgaan. :)

Thanks :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij harde schijven heb je het over "krassen in de harde schijf", geen idee hoe je daar bij komt.

Bij harde schijven wordt de informatie via magnetische deeltjes opgeslagen. De kop (geen pen) die kan die deeltjes lezen en veranderen. Daarom moet je ook nooit een magneet bij een harde schijf houden.

Verder ziet het er goed uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij harde schijven heb je het over "krassen in de harde schijf", geen idee hoe je daar bij komt.

Bij harde schijven wordt de informatie via magnetische deeltjes opgeslagen. De kop (geen pen) die kan die deeltjes lezen en veranderen. Daarom moet je ook nooit een magneet bij een harde schijf houden.

Verder ziet het er goed uit :)

Goed opgemerkt, ik moet volgende keer niet volledig vertrouwen op de originele tekst uit het hardware helpdesk... :$

Dankjewel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed opgemerkt, ik moet volgende keer niet volledig vertrouwen op de originele tekst uit het hardware helpdesk... :$

Dankjewel :)

Graag gedaan hoor :puh:,

Misschien een puntje wat je zou kunnen doen; Misschien van het het gedeelte Harde schijven, opslag medium o.i.d. van maken, want een harde schijf is een type van een opslagmedium. In dat geval kan je ook uitleggen wat een SSD is, zeker nu het betaalbaar is en veel meer mensen het hebben :).

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan hoor :puh:,

Misschien een puntje wat je zou kunnen doen; Misschien van het het gedeelte Harde schijven, opslag medium o.i.d. van maken, want een harde schijf is een type van een opslagmedium. In dat geval kan je ook uitleggen wat een SSD is, zeker nu het betaalbaar is en veel meer mensen het hebben :).

SSD komt sowieso er nog bij. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Gaat er hier nog iets aan gedaan worden?
Ja hoor, ik heb een lang niet veel tijd gehad om eraan verder te werken (i.v.m. school). Begin februari zal ik terug volop beginnen schrijven omdat ik dan een veel rustigere lessenrooster heb en tot dat ga ik eerst de huidige onderwerpen die er al besproken zijn (deels) herschrijven omdat ik niet tevreden ben over wat er nu allemaal instaat. Nog even geduld dus! :bier: Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...