Jump to content

Reactie topic hardware handleiding


Woody268

Recommended Posts

Vanaf volgende week zal ik terug beginnen schrijven voor de hardware handleiding, Volgende week zal de herschreven versie over moederborden geplaatst worden. :bier:

Ik ga proberen om de 1 à 2 weken (afhankelijk van het onderwerp) een ander onderdeel bespreken, tegen juli of augustus (hopelijk) zullen alle onderdelen besproken zijn. :tu:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, ik ben benieuwd! :tu:

Ik wil overigens niet te veel mierenneuken, maar het valt me op dat je vooral in je eerste artikelen veel zelfstandige naamwoorden en andere woorden die je gewoon met een kleine letter hoort te schrijven (zoals processor, behuizing, etc.) een hoofdletter hebt gegeven. Persoonlijk vind ik dat tijdens het lezen erg irritant (en ik vermoed dat ik niet de enige ben daarin), dus wellicht is het handig om dat wat in de gaten te houden.

Desondanks waardeer ik ongelofelijk dat je zoiets op papier zet en wil ik je alleen maar aanmoedigen om hiermee door te gaan, want het is zeer interessant en nuttig om door te nemen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, ik ben benieuwd! thumbsup2.gif

Ik wil overigens niet te veel mierenneuken, maar het valt me op dat je vooral in je eerste artikelen veel zelfstandige naamwoorden en andere woorden die je gewoon met een kleine letter hoort te schrijven (zoals processor, behuizing, etc.) een hoofdletter hebt gegeven. Persoonlijk vind ik dat tijdens het lezen erg irritant (en ik vermoed dat ik niet de enige ben daarin), dus wellicht is het handig om dat wat in de gaten te houden.

Desondanks waardeer ik ongelofelijk dat je zoiets op papier zet en wil ik je alleen maar aanmoedigen om hiermee door te gaan, want het is zeer interessant en nuttig om door te nemen. smile3.gif

Dank voor de tip, ik heb in de herschreven versie (die nog niet online staat) er rekening mee gehouden. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...