Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA V artworks - Vrienden en familie

Rockstar Games heeft twee nieuwe artworks van GTA V gepubliceerd.

Vrienden

Het eerste artwork gaat over vrienden, in dit geval een vriend van Franklin, Lamar.

med_gallery_33831_151_89763.jpg

Dat Lamar geen lieverdje is, wisten we al langer. Zoals Rockstar, vrij vertaald zegt, is Lamar buitenshuis auto's aan het "winkelen". Het ruitje intikken zal dus weer wel terugkomen, net als in GTA IV.

Familie

De tweede afbeelding gaat over Jimmy, die weer eens erg vriendelijk is naar zijn familie, in dit geval naar zijn zus Tracy. Niemand mag hem storen tijdens het gamen!

med_gallery_33831_151_764761.jpg

Leuke teksten, zoals "softly softly catching monkey", hangen in zijn kamer. Schaars geklede vrouw aan de muur, pizza, frisdrank, chips, iets wat lijkt op een waterpijp (voor drugs?) en een game console... Wat wil je nog meer?

Eén ding is zeker: als ik voor de eerste keer GTA V in handen krijg, hoeft niemand mij te storen met gamen. Dan kan iemand die dat wel doet dezelfde behandeling als Tracy verwachten.

Beste leden, nog maar iets meer dan 2 maandjes! static.gif

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Eén ding is zeker: als ik voor de eerste keer GTA V in handen krijg, hoeft niemand mij te storen met gamen. Dan kan iemand die dat wel doet dezelfde behandeling als Tracy verwachten.

Beste leden, nog maar iets meer dan 2 maandjes! :dans:

True. :puh:

GTA V wordt echt pure awesomeness. En zo lang duurt het niet eens meer met slechts iets meer dan twee maanden te wachten. Can't wait! :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die tweede was al gepubliceerd in OPM :$

Geweldig om te zien dat dit weer is gemaakt, echt geweldig! :D

Volgens mij was slechts een gedeelte van die artwork geplubiceerd, niet de hele versie.

En deze artwork.. Leuk om even naar te kijken, maar ik ben toch meer benieuwd naar de gameplay-video die eraan zit te komen. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die tweede was al gepubliceerd in OPM :$

Geweldig om te zien dat dit weer is gemaakt, echt geweldig! :D

Volgens mij was slechts een gedeelte van die artwork geplubiceerd, niet de hele versie.

En deze artwork.. Leuk om even naar te kijken, maar ik ben toch meer benieuwd naar de gameplay-video die eraan zit te komen. :)

En die krijgen we zeer binnenkort gelukkig te zien. Misschien volgende week al. Of de week erna. Het kan natuurlijk langer duren, maar ik verwacht 'm sowieso deze maand nog wel. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh, ik had een foutje gemaakt. Hij stond in de Chief. Deze komt uit Juni

Deze is nog altijd uitgebreider, met ook de rechterkant van de afbeelding. Vind dát juist leuk, die teksten enzo. blij.gif

Inderdaad! Dan kan je een beetje als een nieuwsreporter alle nieuwtjes en merken eruit halen. Vind ik tenminste altijd wel leuk :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh, ik had een foutje gemaakt. Hij stond in de Chief. Deze komt uit Juni

Deze is nog altijd uitgebreider, met ook de rechterkant van de afbeelding. Vind dát juist leuk, die teksten enzo. blij.gif

Inderdaad! Dan kan je een beetje als een nieuwsreporter alle nieuwtjes en merken eruit halen. Vind ik tenminste altijd wel leuk :$

Ik ook! coole artwork van Lamar ook.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke art works, wat mij vooral opvalt is de 1e. Je ziet namelijk dat Lamar een ruitje intikt, maar dat de ruit niet volledig gebroken is. (Zoals het hoort) Zou dit nieuw zijn in GTA V?

Ik vrees dat dit alleen voor de artwork is, helaas.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

gta komt over 74 dagen 5 uur en 16 min 27 sec ik kan iet wachten

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de functie "Bewerken" als je nog iets aan je bericht wil toevoegen! :tu: (ja, ook op je Iphone)<<<

ik heb een ap op me I phone daar kan je alles bekijken ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...