Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Die Skimmer in Dildo Dodo is echt moeilijk!! (Filmstudio)

Kan iemand die voor mij oplossen?

En The Driver (The Malibu), daar zit ik ook vast, talloze keren geprobeerd, maar ik slip altijd...

Ik geloof dat de bijlage goed moet zijn, al bedankt!! :Y_O_

Mission Passed! >> The Driver

Beloning: $ 3.000,-

Bijzonderheden: Hilary King wil voor je rijden in de missie 'The Job'.

Mission Passed! >> Dildo Dodo

Beloning: $ 2.000,-

Bijzonderheden: De flyers zijn verspreid over de stad, waardoor je film aardig wat publiciteit rijker is.

Gesaved bij: Interglobal Filmstudio's

Savegame:

Veel plezier verder met GTA Vice City! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt!! Kan ik weer verder :D

EDIT: Hoe krijg je eigenlijk die Skimmer in de lucht? Want ik zie dat je die nu nog kan gebruiken. Ik neem altijd een lange aanloop, maar hij gaat gewoon de lucht niet in? Ik heb een laptop, en mijn besturing is standaard, dus W en PIJL OMHOOG brengen het voertuig in beweging. Bedankt _O_

Bewerkt: door BM-KF-
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt!! Kan ik weer verder :D

EDIT: Hoe krijg je eigenlijk die Skimmer in de lucht? Want ik zie dat je die nu nog kan gebruiken. Ik neem altijd een lange aanloop, maar hij gaat gewoon de lucht niet in? Ik heb een laptop, en mijn besturing is standaard, dus W en PIJL OMHOOG brengen het voertuig in beweging. Bedankt _O_

De lucht in gaan is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Ik heb laatst een post geschreven voor een aanvraag waar ik het uitvoerig bespreek; die staat een pagina terug. Ik zal het dus nog even bespreken zodat het direct duidelijk is. Je hebt op je computer een Numpad? Dat is dat numerieke ding aan de rechterkant met 9 cijfers, en dat is wel toevallig want je stijgt en daalt met de 9 en de 6. Je kunt onderweg dan gewoon sturen met de pijltjes. Ik denk dat het zo wel duidelijk genoeg is. :engel: Nog even een beschrijving van een missie gericht aan iemand anders.

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie: 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Filmstudio daar voltrekt zich een introscene je moet een hele grote oplage folders over een groot gedeelte van Vice City verspreiden met het nieuws dat er een nieuwe film is. Je doet dit allemaal in een Skimmer en hebt hierbij geen wapens of armor nodig. De skimmer wacht op je op de Stijger naast de filmstudio, je vaart eerst een klein stukje met de skimmer als je voelt dat er wat snelheid in begint te komen dan druk op 6 (Opstijgen). Je vliegt rechts doormiddel van het rechter pijltje, en als je naar links wilt vliegen druk je op het linkerpijltje. Veel mensen vinden het moeilijk om met zo'n vliegtuig/watervliegtuig te vliegen, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Oefening baart kunst zeggen we altijd, dus als het niet wilt lukken probeer het dan nog een keer en nog een keer. De tip is; Probeer zo rustig mogelijk te vliegen en denk vooral niet aan de benzine tank, want als je gewoon rustig normaal alle uitstrooi plekken volgt is er niks aan de hand.

Je mag ook zelf weten waar je begint met uitstrooien per uitgestrooit pakketje krijg je een plaats waar je naartoe gaat. Heb je die gehad dan mag je zelf weer weten waar je naartoe gaat. Maar de tip is begin rechts of links en houd er een route in, anders kan je nog wel eens problemen krijgen Qua tijd. Ik heb nog wel een tip om het beter te laten verlopen. Probeer rechte stukken aan te houden, vlieg niet stijl de bocht om, want dat veroorzaakt botsingen en explosies. Verder wens ik je heel veel succes met de vervolg missies. Ook heb ik even de besturing voor je opgeschreven je vind hem hieronder in een Quote;

Naar achter : 6 Links : Linker Pijltje

Naar voren : 9 - Rechts: Rechter Pijltje

gtavc2006121216124176dr7.th.jpg gtavc2006121216135346dl9.th.jpg gtavc2006121216154423ci7.th.jpg gtavc2006121216155954lz7.th.jpg

Edit: Absoluut, jouw post heeft een screen van het instellingen menu dus zeker een toevoeging, samen kunnen we meer informatie maken :puh:. _O_

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt!! Kan ik weer verder :D

EDIT: Hoe krijg je eigenlijk die Skimmer in de lucht? Want ik zie dat je die nu nog kan gebruiken. Ik neem altijd een lange aanloop, maar hij gaat gewoon de lucht niet in? Ik heb een laptop, en mijn besturing is standaard, dus W en PIJL OMHOOG brengen het voertuig in beweging. Bedankt _O_

Allereerst kan ik je doorverwijzen naar WikiGTA, voor alle controls: *KLIK*.

En dan het in de lucht krijgen van de Skimmer: Ik heb absoluut geen idee of er verschil zit tussen de besturing op de pc en die van de laptop, maar ik krijg de Skimmer de lucht in met Numpad-6 en laat het watervliegtuig dalen met Numpad-9.

Ik ga even kijken in Vice City en kom over een minuutje met een wat uitgebreider antwoord ;)

Edit >> Hier ben ik alweer. Ik heb even gekeken naar de exacte locatie van de controls voor het besturen van de Skimmer, en deze vind je hier:

post-7284-1166272330_thumb.jpg

Mocht je dus andere toetsen voor de besturing van de Skimmer willen gebruiken, verander dan 'Turret + Lean Up' en 'Turret + Lean Down' naar de controls die jij wilt gebruiken.

Veel succes ermee! ;)

(Uiteraard is SummerBase eerder, maar hopelijk voegt mijn post ook nog wat toe :puh: )

PS: Dit topic is eigenlijk enkel en alleen bedoeld voor Savegame-aanvragen, dus mocht je nog veel andere vragen hebben, open daar even een apart topic voor, zodat dit topic mooi schoon blijft ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand voor mij de meeste irritante missie kunnen doen, Checkpoint Charlie?

Zoals gewoonlijk, geen mods, en het liefst zo min mogelijk cheats.

Gr. SabreTurbo

Mission Passed! >> Checkpoint Charlie

Beloning: $ 5.000,-

Gesaved bij: The Boatyard

Bijzonderheden: Bij The Boatyard zal nu regelmatig $ 2.000,- gegenereerd worden. Mocht je dus geld nodig hebben, rij even langs je eigen haven.

Savegame: Let op! >> Ik heb gesaved op Slot 3, terwijl jij Slot 4 gebruikte. Let er bij het opslaan van deze savegame dus op dat je de 3 in een 4 verandert.

Oké, bedankt, :)

Groeten, SabreTurbo :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder genoemd heb, ik zoek nog 7 hidden packages: Ik heb de WikiGta al een keer of tien geraadpleegd, maar dat mocht niet helpen. :?

Hier is de savegame, zoals eerder: Cheats liever niet, en geen mods.

Gr. SabreTurbo

Link to comment
Delen op andere websites

Hotring - Mission Passed!

Beloning: $5.000,-

Cone crazy - Mission Passed!

Beloning: $200,-

Rifle Range - Mission Passed!

Beloning: $---

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het ook proberen , maar ik vindt Hotring altijd zo moeilijk :puh:

>>> Door NandroDavids: Ik weet niet of het na de edit van -Matthijs- hierboven nog altijd je intentie is om het ook te proberen, maar dat is niet de bedoeling: Er hoeft maar één persoon de aanvraag te voltooien en aangezien -Matthijs- eerder postte dan jou doet hij de aanvraag van marginaaltje ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit met het probleem zoals vele andere Ik geraak niet voorbij Demolition Man

Kan iemand mij helpen dat je cheats gebruikt maakt niets uit!

PLZ

Doe ik wel! :)

{Edit} Ik zie dat HerrieM hem al voor je doet in een andere topic. Gelieve de volgende keer niet een savegame twee keer aanvragen, zodat de kans verkleind wordt dat mensen onnodig werk gaan verrichten. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...