Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Ik wil nog eens Vice City spelen en zit natuurlijk weer vast met Demolition Man, de irritantste missie uit heel de GTA-reeks. Zou iemand deze even willen doen? Bedankt!

Aanvraag: Demolition Man

Cheats: Absoluut niet :puh:

SaveGame: GTAVCsf1.b

Bewerkt: door Bv202
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nog eens Vice City spelen en zit natuurlijk weer vast met Demolition Man, de irritantste missie uit heel de GTA-reeks. Zou iemand deze even willen doen? Bedankt!

Aanvraag: Demolition Man

Cheats: Absoluut niet :puh:

SaveGame: GTAVCsf1.b

Mission Passed >> Demolition Man

Beloning: $ 1.000,-

Gesaved bij: Ocean View Hotel

Savegame:GTAVCsf1.b

Succes verder! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik wil mijn savegame ook uploaden, hoe doe je dat? (waar staat het bestand?)

Je vindt je savegame in de map Mijn Documenten >> GTA Vice City User Files. Daar zie je een aantal bestanden staan met namen als GTAVCsf1, met dan in plaats van een 1 ook de cijfers 2 t/m 8. Deze cijfers komen overeen met de volgorde van je savegames ingame. Heb je daar op het bovenste slot je savegame staan, moet je nummer 1 hebben. Heb je de onderste, is 't nummer 8 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel

Mission Passed >> Dildo Dodo

Beloning: $ 2.000,-

Mission Passed >> Demolition Man

Beloning: $ 1.000,-

Gesaved bij: Ocean View Hotel

Savegame: GTAVCsf7.b

Succes verder! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel

Mission Passed >> Dildo Dodo

Beloning: $ 2.000,-

Mission Passed >> Demolition Man

Beloning: $ 1.000,-

Gesaved bij: Ocean View Hotel

Savegame: GTAVCsf7.b

Succes verder! :)

OK heel erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb weer een paar misssies die ik niet kan halen, deze keer zijn het zijmissies. Kan iemand voor mij pizzaboy, paramedic, fire fighter, pcj playground, RC baron race en Hotring halen? Geen cheats aub. Heel erg bedankt

GTAVCsf7.b

Bewerkt: door Janno538
Link to comment
Delen op andere websites

Hé leuk, een kwartet-post. Je moet niet vergeten dat er maar een paar mensen zijn die actief savegames doen. Ik ben zelf bezig met VC, en een paar die jij opnoemt moet ik zelf ook nog, dus ik ga ze niet voor je doen. Pizzaboy kan je trouwens heel goed vanaf deze pizzeria doen. Die ligt centraal gelegen, en met behulp van de map kan je dan zien welke route je het beste kan rijden. Paramedic en Firefighter kan je heel goed in Downtown doen, daar zijn de straten lang en recht, met weinig zijstraten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé leuk, een kwartet-post. Je moet niet vergeten dat er maar een paar mensen zijn die actief savegames doen. Ik ben zelf bezig met VC, en een paar die jij opnoemt moet ik zelf ook nog, dus ik ga ze niet voor je doen. Pizzaboy kan je trouwens heel goed vanaf deze pizzeria doen. Die ligt centraal gelegen, en met behulp van de map kan je dan zien welke route je het beste kan rijden. Paramedic en Firefighter kan je heel goed in Downtown doen, daar zijn de straten lang en recht, met weinig zijstraten.

Ik heb het allemaal geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Kun je trouwens wel de missies doen die jij zelf al hebt gehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...