Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Het duurde even, want ik ben net verhuisd en had m'n pc nog niet aangesloten. Maar nu ga ik even een poging voor je wagen. Ik beloof niet dat ik ze allemaal meteen doe, ik kijk wel even hoe ver ik ga komen :)

[table=header]Edit[/table] Ik heb Pizza Boy, Hotring, RC Baron Race en PCJ Playground voor je gehaald. De Paramedic en Fire Fighter dus nog niet, maar dat komt omdat die best wel wat tijd kosten. Mocht iemand anders daar vandaag tijd voor hebben: ga uw gang. Mocht niemand ze morgen nog hebben gedaan, kijk ik dan even weer hoe ver ik kom :)

[table=header]Edit2[/table] Ook de Paramedic Mission voltooid...morgen doe ik de Fire Fighter voor je, tenzij iemand anders die nog even wil doen vandaag.

GTAVCsf7.b

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurde even, want ik ben net verhuisd en had m'n pc nog niet aangesloten. Maar nu ga ik even een poging voor je wagen. Ik beloof niet dat ik ze allemaal meteen doe, ik kijk wel even hoe ver ik ga komen :)

[table=header]Edit[/table] Ik heb Pizza Boy, Hotring, RC Baron Race en PCJ Playground voor je gehaald. De Paramedic en Fire Fighter dus nog niet, maar dat komt omdat die best wel wat tijd kosten. Mocht iemand anders daar vandaag tijd voor hebben: ga uw gang. Mocht niemand ze morgen nog hebben gedaan, kijk ik dan even weer hoe ver ik kom :)

[table=header]Edit2[/table] Ook de Paramedic Mission voltooid...morgen doe ik de Fire Fighter voor je, tenzij iemand anders die nog even wil doen vandaag.

GTAVCsf7.b

Ok echt super bedankt!!!! Ik ben een beetje laat, omdatt ik gisteren ziek was. echt heel erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Deze is voor NandroDavids, maar anderen mogen het natuurlijk ook wel proberen: Ik zit op 99%, en kom er maar niet uit wat ik nog moet doen voor de 100%. Je hoeft me alleen nog maar te vertellen wat er gedaan moet worden, het moment van de 100% wil ik zelf meemaken. Ik heb niet gecheat, wil ik ook nog even meegeven. Een eventuele vraag kan je beter per PB dan in dit topic doen. Alvast bedankt.

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk direct even...heb 'm net zelf een week geleden 100% uitgespeeld, dus moet toch lukken lijkt me :)

[table=header]Edit[/table]Found it! Precies hetzelfde als ik nog moest vorige week: Rifle Range. Deze is na de missie The Shootist korter dan tijdens die missie, je hoeft nu enkel het eerste onderdeel te doen. Volgens mij moet je boven de 45 scoren om 'm te halen voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Kan iemand de missie "Demolition Man" halen?

Bedankt!

GTAVCsf1.b

Mijn specialiteit. Redding is nabij. Of het vanavond nog lukt kan ik niet beloven anders doe ik het morgen.

Er is iets met jouw savegame waardoor ik het niet kan laden. Heb je mods gebruikt?

Bewerkt: door Vansloneker
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de missie "Demolition Man" halen?

Bedankt!

GTAVCsf1.b

Mijn specialiteit. Redding is nabij. Of het vanavond nog lukt kan ik niet beloven anders doe ik het morgen.

Er is iets met jouw savegame waardoor ik het niet kan laden. Heb je mods gebruikt?

Komt waarschijnlijk omdat m'n versie v1.1 is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Is er iemand die voor mij de missie ''Dildo Dodo'' kan halen?

Ik heb al zo'n 8x geprobeerd om de Skimmer onder controle te krijgen, maar helaas lukt mij dat niet.

Ik ben nog steeds (heel) slecht met het besturen van vliegtuigen in GTA, dus blijkbaar kan ik alleen goed omgaan met helikopters. :cry:

Hieronder mijn savegame:

GTAVCsf1.b

Opmerking: A.u.b. weer opslaan bij InterGlobal Films op Prawn Island, zodat ik weer direct verder kan gaan met de 2 andere missies van de filmstudio, en dat ik dus daarvoor niet helemaal apart hoef te reizen naar het eiland. Dat is immers ook de plek waar je gaat beginnen, zodra m'n savegame wordt geladen.

Alvast bedankt! :D

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...