Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

heeft iemand misschien een save game voor mij, waar je bij de laatste missie bent (keep your friends close).

dus dat die missie nog niet gedaan is en ik die dus nog kan doen. wie helpt mij???

Ik heb alleen een 100% savegame.. Ik weet, dat is niet waar je om gevraagd hebt, maar misschien wil je hem wel hebben.

Dit is een 100% savegame met een bonus, in de garage van de Vercetty Estate staat een onverwoestbare Police Cheetah en onverwoestbare Sabre Turbo.

Dus als je die wil, je vindt hem in de bijlage..

Natuurlijk ook voor alle andere mensen die hem willen hebben ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik doe hem wel voor je, Thompson02. Zodra ik de missie 'Naval Engagement' heb gehaald, edit ik mijn bericht en plaats ik de savegame hier. ;)

Edit:

Sorry, maar je vraagt of ik de missie 'Naval Engagement' voor je wil doen. Dat wil ik wel, maar de laatste missie die je hebt gehaald ís 'Naval Engagement'. :clown:

Welke missie moet ik nou doen?

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Welke missie moet ik nou doen?

Niet te hard schreeuwen NandroDavids, ik heb een lekkere moeilijke voor je.

Kan jij of iemand anders de missie Demolition Man voor mij halen. Ik wil dat er geen cheats worden gebruikt.

Alvast bedankt, JoV

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

In welke map moet ik hem zettten? :clown: Een trainer dan he?
Een trainer voor VC moet je installeren. In welke map weet ik niet precies, volgens mij maakt dat niets uit. Als het goed is zit er een Readme bij waarin staat hoe het programma werkt. Zelf heb ik geen ervaring met trainers dus ik weet niet precies hoe ze werken..

Maar eerst moet je de trainer uitpakken, Readme lezen, en dan installeren.. Ik weet wel dat de trainer tegelijkertijd moet draaien met het spel...

Succes ;) !

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige trainers kun je gewoon willekeurig openen, maar een trainer zoals die van Vice City moet naar:

(C:)>ProgamFiles>Rockstar Games>GTA Vice City.

Als je ze daarin zet word het bestandje een pictogram, als het goed is kun je hem dan openen.

Link to comment
Delen op andere websites

ej

als ik die ''Paramedic missie''(ziekenhuis missie) doe, kom ik alleen bij level 6, omdat mijn auto in de vuur staat en ontploft en is de ''Paramedic missie'' afgesloten en moet ik weer over nieuw.

kan iemand anders hem doen voor mij.

Geen cheats en/of mods gebruiken.

Groetjes JoV

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik bedoelde Savegame. Waar moe tik die zetten? :?
Die savegames moet je in de map Grand Theft Auto Vice City Userfiles zetten. Die map vind je in de map Mijn documenten.

Dus eerst uitpakken, dan plak je ze in die map, dan moeten ze werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...