Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Missie: Bombs Away

Status: Gehaald

Beloning: $2000

Bijzonderheden: Geen mods of cheats gebruikt.

Hieronder vind je de savegame

Veel succes verder met Vice City.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen aan een save na de missen - driver - missie in club malibu. naadat ik hem heb gehaald dan krijg ik zwart beeld en kan ik het spel afsluiten met ctrl-alt-del-taak beindigen. want er gebeurt daarna niks meer.. alvast bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen aan een save na de missen - driver - missie in club malibu. naadat ik hem heb gehaald dan krijg ik zwart beeld en kan ik het spel afsluiten met ctrl-alt-del-taak beindigen. want er gebeurt daarna niks meer.. alvast bedankt :bier:

Welkom op het forum, zilverlaim!

Is je cd misschien beschadigd? Of heb je mods geinstalleerd? Zo ja, verwijder die mods dan.

P.S. Zou je de volgende keer even een apart topic hiervoor kunnen aanmaken? Want dit heeft namelijk niks te maken met dit topic waar je het nu in heb gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

ty ..

hmm.. ik speel helaas niet met een cd. heb hem illegaal van een lan party. mods heb ik niet..

het gaat hier tog over aanvraag van save games? ik wil er graag 1 na de missie driver

Link to comment
Delen op andere websites

hmm.. ik speel helaas niet met een cd. heb hem illegaal van een lan party. mods heb ik niet..

Als je het spel illegaal hebt, zal het misschien na elke missie het spel wel uitvallen. Je zult het spel echt legaal moeten kopen om normaal Vice City te kunnen spelen. Als je dat niet hebt, dan mogen we je niet helpen met problemen over iets; bijvoorbeeld dat het spel uitvalt na een missie. Neem voor de grap ook eens een kijkje in de regels: klik

het gaat hier tog over aanvraag van save games? ik wil er graag 1 na de missie driver

Om je toch te helpen. Misschien vind je >hier< een savegame die Driver heet. Daar staan allemaal savegame's die door mensen van het forum gedaan, ik zie dat halverwege de verhaallijn het opslan van de savegame's gestopt is, dus misschien vind je in DIT topic nog wat savegame's. Misschien wel de missie "Driver'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...