Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

We hebben gezien inmiddels dat er ook skeelerende pedestrians in de game voorkomen, ik kan me dit ook herinneren uit Vice City. Door het Voorpret artikel over sporten in de game bedacht ik me ineens dat dit natuurlijk ook een sport is feitelijk. Wie weet krijgen we als speler deze mogelijkheid ook? Tenslotte hebben we ook BMX fietsen gezien, dan past skeeleren er ook wel bij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    8

  • .Timothy

    3

  • _Night-Men_

    3

  • Tommie59

    3

Nou, ik zou het nog best vaak gebruiken, puur omdat het zoiets uniek heeft. Ze zouden perfect zijn om langs de kust mee te cruisen (VC-like) Maar ik zie Michael er wel niet gelijk mee springen, dus ik denk niet dat de speler zal kunnen skeeleren of het zou via Franklin moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nee, ik zie Trevor er ook al niet op gaan staan. :7

Ik heb echt wel zin om me te vermaken met het onduwen van skeelerende peds op de RAGE engine, dat moet al een ongekende ervaring zijn. Stel je voor dat ze dan slapstickwise nog een eind doorwiebelen op één been om vervolgens voorover over een bankje te klapperen. :7 Of face forward tegen een kraampje op! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...