Jump to content
  • Sign Up
.Timothy

Overige

Recommended Posts

Die Hard

De map is inderdaad vierkant, met daaronder drie balkjes: groen (health?), blauw (armor?) en geel (special skill?).

Edit: MAP_zps31cad99b.jpg

Edited by Die Hard

NandroDavids

Op deze screencap is te zien wat voor info er allemaal rechtsonderin komt te staan. Op zich weinig nieuws, maar er staat ook 83 days. Ik weet niet of dat al eerder te zien was, maar waar zou dat voor staan? Aantal dagen ingame gespeeld? Aantal dagen tot dé grote heist?

Phoenyxar

Ik heb een van de personages van Republican Space Rangers gezien, geweldig! Dat zijn de soort grappen die ik graag zie :puh:

GrandTheftHaye

Het lijkt ook of er meer mensen op straat lopen dan anders, goed iets.

Faenty.

Hahaha, check die mouse:

SRDjNc4.png

Dit was trouwens de PS3 versie

GrandTheftHaye

Je kan dus huizen kopen shiny.gif, en misschien met winst verkopen?

Er is een kleding winkel die Ponsonbys heet en aan de Portola Drive ligt.

>>> Door Jesperkaj: Dubbelposten is niet nodig. Gebruik in het vervolg gewoon de Bewerken-knop.<<<

Silverbyte

Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. :puh:

GrandTheftHaye

Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. :puh:

Ha, ik ook! Dat samen met tattoo's wordt geweldig. En ik ga zeker een Fuck Cops tattoo nemen 8)

De map is nu ook uitgewerkt voor de binnenkant van gebouwen.

Edited by GrandTheftHaye

Tommie59

De glazenwassers platformen komen terug :klap: .

En ik heb wel medelijden met de mensen die bij R* werken en alle straatnamen moeten verzinnen...

En het is op de ps 3(?) of de 4 gespeeld maar dat was denk ik al wel duidelijk.;)

Edited by iwantgta5

GrandTheftHaye

De glazenwassers platformen komen terug :klap: .

En ik heb wel medelijden met de mensen die bij R* werken en alle straatnamen moeten verzinnen...

En het is op de ps 3(?) of de 4 gespeeld maar dat was denk ik al wel duidelijk. ;)

Over straten gesproken, de weg waar trevor over rijdt tijdens de achtervolging is de 68th highway.

Je ziet ook trevor nog in camo kleren als die gaat jagen.

Edited by GrandTheftHaye

Faenty.

Interessant:

2pTXdV6.jpg

Check ook die ramen; niet helemaal kapot.

Edited by Pwned.

Tommie59

Met zulke (mooie) wapens hoop ik echt dat er een unlimited ammo cheat bij zit.

GrandTheftHaye

Je zag ook Franklin gewoon lopen met chop. Dus waarschijnlijk kan dat ook buiten missies om.

thebig

Ook een hele verbetering in tegenstelling tot SA en IV. Daar ging kleren kiezen maar heel traag, daar irriteerde ik me altijd aan.

Die ramen van de auto zijn inderdaad wel realistisch gedaan.