Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

Je zag ook Franklin gewoon lopen met chop. Dus waarschijnlijk kan dat ook buiten missies om.

ik weet niet of dit in het goede topic is maar chop staat ook aangegeven op de radar(hier moet een dubbele punt maar mijn toetsenbord doet dat niet krijg ik een plusminus)

spoiler lukt ook niet meer :ch:

zq7.png

[/url]

je ziet achter het pijltje van Franklin een klein rondje, die is van Chop.

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen.

Ik denk dat je Chop ook kunt gaan commanderen en als wapen kunt gebruiken, maar zou ie dood kunnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen.

Ik denk dat je Chop ook kunt gaan commanderen en als wapen kunt gebruiken, maar zou ie dood kunnen?

Zou me sterk lijken dat hij dood kan. Je gaat hem zelf niet dood kunnen schieten, dus andere mensen ook niet. Misschien vlucht hij gewoon weg tijdens een vuurgevecht of als je je wapen op hem richt?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat het zo werkt als wel vaker met allies in games. Ze zijn er wel bij en kunnen ook geraakt worden, maar gaan nooit dood. Mocht Chop wel dood kunnen, denk ik dat dat een hoop mission failed's gaat opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw:

sopu.png

Uploaded with ImageShack.us

Michael's vrouw heet Amada, niet Krystal, en het is gewoon Michael's auto. Het is ook niet duidelijk waarom er Krystal op z'n auto staat. Wel goed gespot overigens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...