Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw:

sopu.png

Uploaded with ImageShack.us

Michael's vrouw heet Amada, niet Krystal, en het is gewoon Michael's auto. Het is ook niet duidelijk waarom er Krystal op z'n auto staat. Wel goed gespot overigens. :)

Huh? Ik begrijp het niet helemaal. Ik weet dat ze Amanda heet maar is dit dan niet haar auto?

En dank je ;)

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

De auto die word getuned is de auto van Micheals vrouw:

sopu.png

Uploaded with ImageShack.us

Michael's vrouw heet Amada, niet Krystal, en het is gewoon Michael's auto. Het is ook niet duidelijk waarom er Krystal op z'n auto staat. Wel goed gespot overigens. :)

Huh? Ik begrijp het niet helemaal. Ik weet dat ze Amanda heet maar is dit dan niet haar auto?

Tot zover hebben we Amanda nog niet één keer in die auto zien rijden, in tegenstelling tot Michael. Het lijkt me dan sterk dat het haar auto is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Technisch gezien is alles van Michael, zijn vrouw gebruikt gewoon alles.

Wacht even: Franklin zat bij Grove street? En die waren tegen drugs? Waarom komt Franklin dan op 2:03 uit een "medical" drugs store lopen, waarvan die waarschijnlijk net wat op heeft? En kan je dan ook zelf drugs gebruiken?

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet niet of GS nog steeds tegen drugs is en GS was vooral tegen crack. Misschien vind GS wiet milder en zijn ze daar niet zo fel tegen. Ik hoop echter wel dat je drugs kan gebruiken, is altijd tof geweest. Ik ben in IV vaak dronken geweest en dat was lachen!

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet niet of GS nog steeds tegen drugs is en GS was vooral tegen crack. Misschien vind GS wiet milder en zijn ze daar niet zo fel tegen. Ik hoop echter wel dat je drugs kan gebruiken, is altijd tof geweest. Ik ben in IV vaak dronken geweest en dat was lachen!

En daarna zeker je auto van $10000 in de prak rijden, en je wapens verliezen omdat je daarna word gepakt door de politie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me alleen af of je die trailers zelf eraan kan hangen en los maken. En wat ik raar vind is dat het voorste wieltje van de trailer op de grond staat en irl zou deze omhoog gehaald worden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me alleen af of je die trailers zelf eraan kan hangen en los maken. En wat ik raar vind is dat het voorste wieltje van de trailer op de grond staat en irl zou deze omhoog gehaald worden

Er word inderdaad nooit gereden met het wieltje omlaag (zelfs gevaarlijk). GTA V Foutje...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me alleen af of je die trailers zelf eraan kan hangen en los maken. En wat ik raar vind is dat het voorste wieltje van de trailer op de grond staat en irl zou deze omhoog gehaald worden

Er word inderdaad nooit gereden met het wieltje omlaag (zelfs gevaarlijk). GTA V Foutje...

Idd een foutje. Maar als dit de soort foutjes zijn waar we om gaan zeuren in GTAV, heb ik eigenlijk niks te vrezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...