Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

Die heeft Ron zeker opgegeten aangezien die in de trailer veel dikker is dan op de artwork. :puh:

Ze hebben hem gewoon wat aangepast, hij leek eerst ook ouder. En heeft die nou een wandelstok vast?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

Die heeft Ron zeker opgegeten aangezien die in de trailer veel dikker is dan op de artwork. :puh:

Ze hebben hem gewoon wat aangepast, hij leek eerst ook ouder. En heeft die nou een wandelstok vast?

Ja,die heeft ie vast.

Om nog heel even terug te komen op die getunede auto;je kan ook de kentekenplaat bewerken, want als de auto uit de garage rijd heeft ie een ander kenteken:

sopu.png

yne.png

En Micheal zit erin.(dat is net te zien op foto 1)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie net de naam van de tuning shop: Los Santos Customs. Duidelijk een variant op West Coast Customs, bekend van Pimp My Ride.

West Coast Customs had tog nog een eigen show Street customs op Discovery, de vloerschildering is ook nagemaakt :klap: .
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie net de naam van de tuning shop: Los Santos Customs. Duidelijk een variant op West Coast Customs, bekend van Pimp My Ride.

Klopt, is nieuw. Pay 'n Spray is vervangen door LSC. Wel jammer, had wel aandelen willen hebben in P'nS ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie net de naam van de tuning shop: Los Santos Customs. Duidelijk een variant op West Coast Customs, bekend van Pimp My Ride.

Klopt, is nieuw. Pay 'n Spray is vervangen door LSC. Wel jammer, had wel aandelen willen hebben in P'nS ;)

Wie zegt dat? Ten eerste is West Coast Customs in het echt ook een alleenstaande zaak en heeft maar één filiaal, geloof ik. Er gaat vast niet maar één tuneshop in heel GTA V zijn. Als dat niet het geval zou zijn en er toch meerdere filialen zijn, wil dit nog altijd niets zeggen. Burger Shot heeft toch ook concurrentie van Cluckin' Bell? Dan heb je ook nog dat Los Santos Customs een tuneshop is, terwijl Pay 'n' Spray altijd alleen maar de auto repareerde en een nieuw kleurtje gaf.

Pay 'n' Spray lijkt me wel niet echt wettelijk, kleine kans dat je daar aandelen van kan kopen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Dat stond in de GI dinges van gisteren... Ik zoek het nog even op.

Is all the vehicular customization handled at the Pay & Spray or do you do it at different kinds of shops (i.e. a Napa Auto Parts-type store for engine parts, a rim shop for rims, etc.)?

Pay & Spray isn't in this game - it's been replaced by LS Customs. These are located throughout the world and they're a one-stop shop for any car customization. You will be able to take in your car or bike, speak to the mechanic, and customize them.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Is het trouwens iemand opgevallen dat in de volgende screen op het scorebord de namen 'Michael' en 'Jordan' staan, wat Michael Jordan maakt. Hij is dan geen tennisser ofzo geweest, maar dit moet wel een ''easter egg'' zijn.gallery_1_157_296760.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Is het trouwens iemand opgevallen dat in de volgende screen op het scorebord de namen 'Michael' en 'Jordan' staan, wat Michael Jordan maakt. Hij is dan geen tennisser ofzo geweest, maar dit moet wel een ''easter egg'' zijn.gallery_1_157_296760.jpg

Was al gespot door 3L1077 misschien de minnaar die je in de 3e trailer ziet in Micheals trailer.

http://www.gtaforum.nl/topic/127035-eerste-officiele-gta5-gameplay-video-online/page__st__60

@crazy-ghost

nee helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Het merk GUSSET is vast gebaseerd op het merk GUESS. Klik

De afbeelding op dat billybord lijkt verdacht veel op een vrouw met een slipje aan en dan héél ver ingezoomd..

Of denk ik nu te ver door??? :$

Nee, niet echt. Lijkt er best wel op, en dat is ook het punt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...