Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

Vind ik anders. Je wil die namelijk direct na je missie wel kunnen kiezen en dan zou het selectiescherm steeds veranderen van aantal. Tijdens missies 2, erbuiten weer 3 en verandert het wheel op je hud steeds. Bij 3 zou dat niet zo zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

Viel me net op dat Franklin een oortje in heeft, bij die scene waarin hij schiet en het wapenwiel wordt getoond. Werd heel soms ook gebruikt in GTA IV, dus dat komt ook weer terug. Al vroeg Michael ook assistentie aan Franklin via zijn oortje toen ze die man daar ontvoerden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leek mij dat de bomen en een beetje van de omgeving anders was, er was wat verschil tussen de 1e trailer en de gameplay trailer. Ook lijkt de draw distance groter te zijn. Plek in de 1e trailer:med_gallery_145_164525.jpg

En tijdens de gameplay trailer: med_gallery_1_157_46106.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het leek mij dat de bomen en een beetje van de omgeving anders was, er was wat verschil tussen de 1e trailer en de gameplay trailer. Ook lijkt de draw distance groter te zijn.

Plek in de 1e trailer:

http://www.gtagames.nl/uploads/1320251214/med_gallery_145_164525.jpg

En tijdens de gameplay trailer:

http://www.gtagames.nl/uploads/gallery/category_157/med_gallery_1_157_46106.jpg

Ik denk eerlijk gezegd dat het mist gehalte op de eerste afbeelding gewoon groter is. Dikkere mist dus!

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Samengevoegd met het Gameplay: Overige topic. Apart topic was niet nodig. <<<

In onderstaand filmpje is de gameplay trailer helemaal van onder tot boven doorgelicht, wapens, specifieke voetuigem, easter eggs, physics, alles zit er in! Het duurt even, maar het is het kijken waard! Laat hieronder weten wat je ervan vindt!

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen.

Ik denk dat je Chop ook kunt gaan commanderen en als wapen kunt gebruiken, maar zou ie dood kunnen?

vandaag gelezen je kan je huisdier kwijtraken dus hij kan dood. je kan in de dierenwinkel een nieuw huisdier kopen.

weet niet of ze alledrie huisdieren kunnen hebben zou wel cool zijn iig

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een bron?

Ik denk namelijk persoonlijk niet dat Chop verdwijnt na een dood, als het niet in de storyline past. Chop is net als bijvoorbeeld Patrick McReary in IV een blijvend character in het spel, en zal na een ongeplande dood door het toedoen van de speler (bijvoorbeeld tijdens een missie) gewoon weer respawnen. Hij zal dan niet voor eeuwig weg zijn.

Wellicht dat je als Michael of Trevor ook een hond of een ander huisdier kunt kopen, dat dan niet blijvend is.

Nogmaals ben ik wel nieuwsgierig naar je bron, dus als je die even zou kunnen plaatsen zou dat tof zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm, interessant.

Op zich is het ook wel logisch dat je je hond wat goed moet onderhouden om 'm te behouden. Bovendien brengt dat wat extra uitdaging met zich mee voor Franklin... Of juist niet, wat je zelf maar wilt.

Bedankt voor het geven van de bron! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...