Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

Toch wil ik nog even de theorie over de HUD, het personages-selecteergeval aansnijden. Tot nu toe is onze gedachte dat het

1: Michael

2: Trevor

3: Franklin en

4: je eigen MP caracter

is. Echter, ik vraag me ten zeerste af waarom Rockstar dit zo zou aanpakken. Tenslotte, je bent altijd een personage, dus als ik bijvoorbeeld met Trevor speel, waarom zou ik dan meer keuzes hebben dan Franklin, Michael en mijn MP poppetje? Net zo, als ik MP speel en ik wil naar SP dan hoef ik alleen te hoeven kiezen tussen de drie protagonisten. Met andere woorden, drie keuzes zou volgens de huidige theorie dus altijd genoeg zijn een vierde is totaal overbodig.

Als je kijkt naar deze afbeelding waarin met Franklin wordt gespeeld begrijp je wellicht waarom ik begon te twijfelen aan de tot nu toe lopende theorie over het selecteren van personages:

http://i973.photobucket.com/albums/ae220/DieHardCreations/Weaponslot_zpscf3d9c56.jpg

Ik kan me voorstellen dat die onderste inderdaad je multiplayer personage is, en dat deze nu niet selecteerbaar is omdat je in een missie zit. De bovenste echter is grijs, conform theorie omdat je nu zelf Franklin speelt... Maar dat vind ik dus onlogisch omdat er dan standaard een vakje grijs is.

Wie weet kan die worden gebruikt voor een henchman die je enigszins commando's kan geven? Een vriend anders dan de andere twee protagonisten van de gespeelde protagonist?

Lang verhaal kort, de theorie is voor mij nog geen gesneden koek. smile3.gif

Nou, als je andere missies kijkt dan is de geselecteerde personage met plaatje iets naar voren gekomen zodat je kan zien dat je die geselecteerd hebt, waarom dat hier niet zo is, is voor mij een raadsel. Als je namelijk naar de rappelmissie kijkt zie je daar dat je namelijk wel een personage kiest, en mocht er 1 grijs zijn dan kun je die personage op dat moment niet spelen. Zoals duidelijk te zien op deze screencap: http://www.gtagames.nl/uploads/gallery/category_157/gallery_1_157_189778.jpg

>>> Door .Timothy: Plaatje naar een URL veranderd, ander werd de pagina wel érg lang.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Online zie je iemand in een vliegtuig voorbij komen. Dat is vet. Want je ziet dat er 2 namen boven staan. Dus eentje vliegt de andere zit er naast.

Ja, dat zag ik inderdaad in de multiplayer van The Ballad Of Gay Tony ook niet. Dus ik vind dat best wel gaaf dat Rockstar dat heeft aangepast, als je dan leuke foto's maakt zie je dan ook meteen alle namen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Online zie je iemand in een vliegtuig voorbij komen. Dat is vet. Want je ziet dat er 2 namen boven staan. Dus eentje vliegt de andere zit er naast.

ik zit te kijken maar ik zie het niet

die jet op het laatst bedoel je??

dat is zeker weten 1 naam

doe ff sreenshot

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend is wat het gele balkje is, maar volgens mij kan dit de schade aan je voertuig zijn. In de trailer, wanneer een van de hoofdpersonen vaart in een speedboot is het gele balkje vol en later als er een personage loopt is de balk leeg.

Link to comment
Delen op andere websites

De bescherming die de wagen je bied, als je me begrijpt :D

Een hele auto geeft je mee dekking dan een auto die half naar de knoppen is, maar als het gele balkje al voor iets staat dan zal dat behoorlijk onlogisch zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...