Jump to content

Je eerste reactie!


Jesperkaj

Recommended Posts

Jizzed my pants na 30 seconden, het ziet er echt heel vet uit, en dan hebben ze ook nog 2 maanden om het verder te perfectioneren. Ik neem de 17e een weekje vrij van de wereld en ga op vakantie naar Los Santos en omstreken.

Wat toevallig, daar ben ik die week ook! Misschien kom ik je wel tegen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    7

  • Tommie59

    5

  • _Night-Men_

    3

  • SpacyColours

    2

Het eerste wat ik deed na het filmpje was zoeken naar de herspeel knop.

Inderdaad, geweldige game! De angst dat de game framelags zou hebben ben ik kwijt, de game loopt verbazingwekkend strak op 30fps zo te zien. Verder vind ik de diepte van de features zo mooi. Lekker bounty hunten tijdens mijn eerste rampages door de wereld van V!

Link to comment
Delen op andere websites

O.M.G. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.. Ik ben zoo erg verrast door deze trailer, ik wist niet wat ik moest verwachten en wat we zouden zien (behalve gameplay :7) maar dit sloeg alles!!. De enorme grootte van de map (waauuww!!), de enorm grote hoeveelheid aan mogelijkheden die te doen zijn (alleen in de trailer al 15/20+ dingen genoemd, maar er zijn er nog meer, stuk voor stuk fantastisch om te doen), maar boven ALLES staan simpelweg de graphics, manmanman wat is dit een (grafisch) mooi spel! Als je het hebt over 'alles uit de console halen wat er in zit', dan kan dat denk ik gewoon niet beter dan dit. Ik kan NIET MEER WACHTEN! Het is te mooi om waar te zijn bijna.

En op deze manier kan ik nog wel even doorgaan over de trailer! Te gek gewoon!!

Link to comment
Delen op andere websites

Vet! icon_mrgreen.gif De hoeveelheid kleur is ook erg fijn, dat zorgt voor een heerlijke sfeer. Waar ik nog niet helemaal van overtuigt ben zijn de physics (lopen en rijden). In GTA IV vond ik dat al hinderlijk, en het lijkt er sterk op dat het nog steeds wat zwaar/log is. Zo soepel als in SA zal het wel nooit meer worden, helemaal niet als men de realiteit probeert na te bootsen, maar iets 'losser' mag het van mij nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

De kaart krijgt, als je in een voertuig zit, een 3d uiterlijk(zoals bij een TomTom).

Dat vind ik wel aardig omdat dat nieuw is en het dan wel een beetje vooruitzicht op de wegen zet.

Het viel me ook op dat de kaart nu goed binnen gebouwen werkt, zoals in de scene waar michael buiten het gebouw bungelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...