Jump to content

Jesperkaj

Recommended Posts

Ja natuurlijk niet, anders heb jevoor niks upgrades gekocht. Je unt trouwens je wapens van kleur veranderen, roze AK here I come.

Ja je gooit gewoon een paar 1000 weg dan.

Dat zeg ik inderdaad, dank voor het te herhalen?

Hebben jullie allemaal de GameInformer info gelezen over de wapens?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    15

  • GrandTheftHaye

    15

  • thebig

    6

  • bossofzeeland

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja natuurlijk niet, anders heb jevoor niks upgrades gekocht. Je unt trouwens je wapens van kleur veranderen, roze AK here I come.

Ja je gooit gewoon een paar 1000 weg dan.

Dat zeg ik inderdaad, dank voor het te herhalen?

Hebben jullie allemaal de GameInformer info gelezen over de wapens?

Ja maar in de vakantie zit ik niet echt te wachten op iets wat Engels is.(lang leve Google Chrome met een vertaler die je net zo goed door de plee kan spoelen(net als die voet in de gameplay))

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wapenwiel wel handig, het naar rechts en links gaan voor wapens was echt irritant. En volgens mij zijn bij de wapens de optionele stukken wit i.p.v. de zwarte kleur van het wapen.

Ik vraag me wel af wat voor voordeel het heeft. Misschien gaat het nog altijd via dezelfde knoppen, maar heb je als verschil zo'n ding in beeld. Toch wist ik in eerdere GTA's al wel vrij snel waar welke wapens kwamen, dus was dat probleem ook opgelost. Daarom ben ik (nog) niet overtuigd dat dit beter is. Maar we zullen zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me wel af wat voor voordeel het heeft. Misschien gaat het nog altijd via dezelfde knoppen, maar heb je als verschil zo'n ding in beeld. Toch wist ik in eerdere GTA's al wel vrij snel waar welke wapens kwamen, dus was dat probleem ook opgelost. Daarom ben ik (nog) niet overtuigd dat dit beter is. Maar we zullen zien. :)

Ik denk dat je nu het wapenwiel tevoorschijn haalt, en vervolgens met je knots (:D) het juiste wapen selecteert, waarna je het wapenwiel laat verdwijnen en je magischerwijs een bazooka uit je zak tovert. Een beetje à la Red Dead Redemption dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Vond zelf het wapenwiel van RDR erg fijn, blij dat het terugkeert! Heb vorige GTA's nooit voor console gekocht, dus weet niet hoe dat precies werkt. Ooit wel eens bij een vriend SA gedaan op de 360, verder haast nooit...

Ja maar in de vakantie zit ik niet echt te wachten op iets wat Engels is.(lang leve Google Chrome met een vertaler die je net zo goed door de plee kan spoelen(net als die voet in de gameplay))

Dus ook geen Engelstalige games? :puh:

Mooie artikeltjes, btw.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Vond zelf het wapenwiel van RDR erg fijn, blij dat het terugkeert! Heb vorige GTA's nooit voor console gekocht, dus weet niet hoe dat precies werkt. Ooit wel eens bij een vriend SA gedaan op de 360, verder haast nooit...

Ja maar in de vakantie zit ik niet echt te wachten op iets wat Engels is.(lang leve Google Chrome met een vertaler die je net zo goed door de plee kan spoelen(net als die voet in de gameplay))

Dus ook geen Engelstalige games? :puh:

Mooie artikeltjes, btw.

Die uitgezonderd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk niet, anders heb jevoor niks upgrades gekocht. Je unt trouwens je wapens van kleur veranderen, roze AK here I come.

Ja je gooit gewoon een paar 1000 weg dan.

Je kan ook als je wapen bijna leeg is het niet meer gebruiken totdat je meer ammo hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk niet, anders heb jevoor niks upgrades gekocht. Je unt trouwens je wapens van kleur veranderen, roze AK here I come.

Ja je gooit gewoon een paar 1000 weg dan.

Je kan ook als je wapen bijna leeg is het niet meer gebruiken totdat je meer ammo hebt. ;)

Midden tijdens een vuur gevecht: Gasten kunnen jullie even stoppen mij proberen te vermoorden want als mijn ammo op is gooi ik dit dure wapen weg waar ik 2000 aan besteed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk niet, anders heb jevoor niks upgrades gekocht. Je unt trouwens je wapens van kleur veranderen, roze AK here I come.

Ja je gooit gewoon een paar 1000 weg dan.

Je kan ook als je wapen bijna leeg is het niet meer gebruiken totdat je meer ammo hebt. ;)

Midden tijdens een vuur gevecht: Gasten kunnen jullie even stoppen mij proberen te vermoorden want als mijn ammo op is gooi ik dit dure wapen weg waar ik 2000 aan besteed heb.

Ja en dan zeggen ze:"f*ck off" en dan voeren ze die executie uit gta iv op vlad op jou uit. :puh:

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop idd dat ze de wapens behouden. Maar in IV gooide niko de wapens op wel hele droge plekken neer XD

Hoe bedoel je? Hij morrelde wat aan de grendel en gooide ze een end naar rechts.

En nog iets over het realisme: op 1:55 zie je de slagpin(of wat het ook is) bewegen.(tussen de rail voor scopes en het wapen zelf).

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk niet, anders heb jevoor niks upgrades gekocht. Je unt trouwens je wapens van kleur veranderen, roze AK here I come.

Ja je gooit gewoon een paar 1000 weg dan.

Je kan ook als je wapen bijna leeg is het niet meer gebruiken totdat je meer ammo hebt. ;)

Midden tijdens een vuur gevecht: Gasten kunnen jullie even stoppen mij proberen te vermoorden want als mijn ammo op is gooi ik dit dure wapen weg waar ik 2000 aan besteed heb.

Ja en dan zeggen ze:"f*ck off" en dan voeren ze die executie uit gta iv op vlad op jou uit. :puh:

Niet als je meer wapens hebt, dan pak je via het wapenwiel snel een ander wapen. In het begin als 1 wapen heb zou je dat misschien wel krijgen dat je ammo snel op is en dat je dan je wapen kwijtraakt.Maar dan zou het wel een niet zo duur iets zijn. ( zoals een pistool)

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...