Jump to content

Voertuigen


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    11

  • Tommie59

    6

  • Phoenyxar

    5

  • _Night-Men_

    3

We zullen eens oplijsten wat we hebben gezien:

Blimp, Buzzard, Hellfury, Shamal, Jetmax/Squalo, Taxi, Sabre, Bhudi, Squalo/Dinghy, BF Injection?, Speedophile, Quad, Yankee, Police Cruiser, BMX, Cavalcade FXT, Helikopter?, Sentinel, Bus, Landstalker, Mountain Bike, 7F, Beagle?, Buffalo, F-150, 9F, Patriot, Habanero, Huntley Sport, Carbon Sportfiets (naam?), Trashmaster, Securicar, Tow-Truck, Pony, F620, Mule, Manana, Minivan, Cheetah, Koenigsegg CCX(Infernus?), Pinnacle, Hydra.

Alles ongeveer?

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me op dat de politievoertuigen niet vervangen zijn, maar dat die 'nieuwe' (die we in Franklin's trailer konden zien) erbij zijn gekomen. Op enkele stukjes zag je verschillende zwaailichten op het dak van die voertuigen, zoals bijvoorbeeld bij de achtervolging op de brug. Lijkt me een bevestiging dat er enorm veel politievoertuigen zijn.

Ook veel andere mooie voertuigen gezien uiteraard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me op dat de politievoertuigen niet vervangen zijn, maar dat die 'nieuwe' (die we in Franklin's trailer konden zien) erbij zijn gekomen. Op enkele stukjes zag je verschillende zwaailichten op het dak van die voertuigen, zoals bijvoorbeeld bij de achtervolging op de brug. Lijkt me een bevestiging dat er enorm veel politievoertuigen zijn.

Er is inderdaad een groot aanbod aan politiewagens, in het echt verschillen die ook van stad tot stad zowat, dus dat vind ik zeer goed. Een mix van LED en de normale zwaailichten zijn ook realistisch, LED wordt nu geloof ik basis gebruikt bij nieuwe wagens, maar zolang die oude goed functioneren, gaan ze die niet weg doen. Bovendien was het al een tijdje bekend dat er twee soorten zwaailichten in het spel gingen zitten, dus helemaal niets nieuws onder de zon. Op een van de eerste screens kon je het al zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me op dat de politievoertuigen niet vervangen zijn, maar dat die 'nieuwe' (die we in Franklin's trailer konden zien) erbij zijn gekomen. Op enkele stukjes zag je verschillende zwaailichten op het dak van die voertuigen, zoals bijvoorbeeld bij de achtervolging op de brug. Lijkt me een bevestiging dat er enorm veel politievoertuigen zijn.

Er is inderdaad een groot aanbod aan politiewagens, in het echt verschillen die ook van stad tot stad zowat, dus dat vind ik zeer goed. Een mix van LED en de normale zwaailichten zijn ook realistisch, LED wordt nu geloof ik basis gebruikt bij nieuwe wagens, maar zolang die oude goed functioneren, gaan ze die niet weg doen. Bovendien was het al een tijdje bekend dat er twee soorten zwaailichten in het spel gingen zitten, dus helemaal niets nieuws onder de zon. Op een van de eerste screens kon je het al zien.

Dan is er ook nog een verschil in auto's tussen de politie van de stad, buiten de stad, sherrif, highway patrol, dus er zouden best veel verschillende soorten in kunnen zitten.
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet. Waarschijnlijk komen er ook weer tanks in V. Op zo'n muur waar ze hun acties plannen, zie je een tekening van een tank hangen. En op een andere checklist staat: 'Military gear'. Oftewel: Je moet voor een voorbereiding wat zwaarder materiaal halen, vast bij een basis weg :D

T9imce2.jpg

Vraag me trouwens ook af wiens huis dit is, te rommelig voor Michael. Misschien Franklin?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet. Waarschijnlijk komen er ook weer tanks in V. Op zo'n muur waar ze hun acties plannen, zie je een tekening van een tank hangen. En op een andere checklist staat: 'Military gear'. Oftewel: Je moet voor een voorbereiding wat zwaarder materiaal halen, vast bij een basis weg :D

http://i.imgur.com/T9imce2.jpg

Vraag me trouwens ook af wiens huis dit is, te rommelig voor Michael. Misschien Franklin?

Goed opgemerkt van die tank, en volgens mij was dit trevor's huis. Of een huis dat door de verhaallijn heen gekocht wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...