Jump to content

Gameplay


.Timothy

Recommended Posts

Ik vond dat houterige ook wel meevallen. Het kan altijd nóg soepeler, maar hier kan ik prima mee leven.

Wat betreft de shootout van Franklin: volgens mij is dit geen hard lock, maar gewoon iemand die goed is geïnstrueerd en al veel geoefend heeft. Hij leek zijn vizier wel echt zelf te bewegen, terwijl deze bij auto aim vanzelf verspringt.

Dat is waar, ze hebben het waarschijnlijk 100 keer gedaan om het precies goed te doen, daarom leek het zo makkelijk.

Je kan trouwens ook goed zijn hoe het duiken in zijn werk gaat.

EN op het moment dat iemand aan het jagen is op een hert zie je rechtonderin de windrichting en 7 m/ph dus moeten we daar op gaan letten?

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al heb aangehaald in het 'Je eerste reactie' topic lijkt de besturing mij erg houterig. De voertuigen lijken aan de weg gekleefd en het lopen ziet er ook niet zo soepel uit. Hoewel dat van personage tot personage verschilt. Het nieuwe schietsysteem is simpelweg rechtstreeks gekopieerd van Max Payne. Ook dit spreekt mij niet echt aan. Rockstar moet haar games uitdagender maken, niet eenvoudiger. Nu lijkt het alsof je vijand na vijand kunt neerschieten zonder echt veel te moeten aimen.

alsof mikken goed mogelijk is met een controller :t, laat ze dit maar verwerken in de PC-versie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...