Jump to content

Nieuwe screens


Faenty.

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    11

  • Tommie59

    7

  • Faenty.

    6

  • Phoenyxar

    5

Screen met Frankliun en politie ziet er echt slecht uit wss van een oude evrsie want politie auto's zijn veranderd.

Denk het niet. Heb in de trailer ook deze voertuigen voorbij zien komen (bij de achtervolging op de brug bijvoorbeeld). Naast de nieuwe voertuigen dus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zendmast heeft een andere vorm, dus waarschijnlijk niet.

Hmm, ik wil liever spelen dan zo'n trailers volgen en screens krijgen. Het is best wel leuk, maar het haalt het plezier weg van zelf te ontdekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is op dit moment nog niet erg duidelijk. Je ziet zelfs een jong meisje met de dollars in d'r hand. Dat je kan beleggen is wel aannemenlijk gezien de trailer. Het kan dat dit een simpele grap is en dat je het uitsluitend op de radio hoort en op reclameboden ziet, maar wellicht is het wel interactief. Lijkt me tof.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst dat de zaak "Grandma's Gold" noemt omdat het zou opgestart zijn door een oude dame, maar als ik er over nadenk is het waarschijnlijker dat dit een notaris is waar je je geld van de erfenis kunt komen opeisen. Even volgens de Rockstar-logica denken. Maar er is veel mogelijk natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...