Jump to content

[wens] Politie


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    12

  • Tommie59

    6

  • Crazy-Ghost

    5

  • kevinarens

    4

Het zou leuk zijn als je tijdens het rondrijden of tijdens missie's soms een achtervolging ziet. In GTA IV had je weleens dat een agent iemand te voet probeerde te pakken (en dat lukt 'm dan meestal ook wel als je hem volgt), maar achtervolgingen met politievoertuigen? Nope, nooit gezien. Hoop dan ook dat dit in GTA V toegevoegd wordt. En eventueel ook dat je op de achtergrond sirenes hoort.

Daarnaast zou het wel grappig zijn als je een keer een terroristische aanslag mee kunt maken (dus dat je een heel leger militairen en agenten over de straten ziet scheuren, gevolgd door de medische hulpdiensten), al verwacht ik niet dat dit zal gebeuren. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop vooral op verschillen tussen verschillende instellingen. In de stad dus de LSPD en daarbuiten de San Andreas State Police (hoe die dan ook heet) die andere kleur auto's en rancher's hebben. Dan nog de highway patrol voor de snelwegen, de Sherrif, mischien Border Patrol ook nog. En de FIB en of IAA. En als laatse de evnetuele noose of swat teams. Ik hoop dan weer niet dat het leger achter ja aan komt (moeten wel in de game zitten). Verder hoop ik dat ze wat realistischer te werk gaan. Als het te gevaarlijk wordt de heli laten achtervolgen en een blokade opzetten met auto's en spijkermatten. En dat ze bijvoorbeeld pit maneuvers gaan gebruiken of op je banden gaan schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA SA had je zelfs achtervolgingen met voertuigen. Inderdaad wel vreemd dat het niet in IV zat ;) Ben zeker blij met de variatie in politie, platteland/stad etc. Ik hoop dat ze wel wat voorzichtiger worden, in IV zag je ze naar een prullenbak lopen midden door de kogels heen. Was het raken natuurlijk niet zo moeilijk ;) Zoals in de GI staat van gisteren, dat je nadat je uit je auto stapt gelijk in cover kunt. Ik hoop dat de politie dat ook doet, maakt het een stuk moeilijker.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA SA had je zelfs achtervolgingen met voertuigen. Inderdaad wel vreemd dat het niet in IV zat ;) Ben zeker blij met de variatie in politie, platteland/stad etc. Ik hoop dat ze wel wat voorzichtiger worden, in IV zag je ze naar een prullenbak lopen midden door de kogels heen. Was het raken natuurlijk niet zo moeilijk ;) Zoals in de GI staat van gisteren, dat je nadat je uit je auto stapt gelijk in cover kunt. Ik hoop dat de politie dat ook doet, maakt het een stuk moeilijker.

Ja, wat dat betreft hadden ze ook het IntelligentieQuotiënt van een kip. :D

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA SA had je zelfs achtervolgingen met voertuigen. Inderdaad wel vreemd dat het niet in IV zat ;) Ben zeker blij met de variatie in politie, platteland/stad etc. Ik hoop dat ze wel wat voorzichtiger worden, in IV zag je ze naar een prullenbak lopen midden door de kogels heen. Was het raken natuurlijk niet zo moeilijk ;) Zoals in de GI staat van gisteren, dat je nadat je uit je auto stapt gelijk in cover kunt. Ik hoop dat de politie dat ook doet, maakt het een stuk moeilijker.

Idd als ze de AI van de politie (of gewoon alle tegenstanders), zal het een stuk moeilijker maken. Ook als je het bv opneemt tegen de swat dat een paar proberen te flanken om je zo aan te vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me dat ze het systeem van MP3 gaan overnemen. Ik heb het spel niet gespeeld, maar het zag er goed en uitdagend uit. Waarschijnlijk is het ondertussen zelfs dieper uitgewerkt.

Op de map zie je ook op bepaalde momenten hoe ver het geluid van een schot reikt, dus stealth gaat ook belangrijk zijn. Zou wel handig zijn om de politie te ontvluchten door achter een vuilbak te verbergen ofzo. In GTA IV was dit ook al mogelijk, maar soms zagen ze je toch nog op onmogelijke plaatsen.

Een goed uitgewerkt stealth systeem in combinatie met een hogere AI zou nog altijd een goede uitdaging of zelfs een grotere moeten geven om de politie te ontvluchten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben altijd een groot voorstander van stealth geweest, vind ik ook veel realistischer dan overal in het rond knallen. (ookal kan dat leuker zijn.) En met de stealtk skill van de personages denk ik dat je wel wat stealth moves kan gaan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze de AI kunnen verbeteren is het voor mij al voldoende, niet alleen bij schietpartijen maar vooral bij achtervolgingen. Ik denk dat in GTA IV de meeste agenten omkwamen door omver gereden te worden door hun eigen collega's dan dat niko ze om het leven bracht. Ok, het levert grappige momenten op maar ik hunker lichtjes naar de realistische kant van het spel. Voor de rest meer dynamisch, in GTA SA had je random achtervolgingen en in GTA IV had je dan weer politie controles aan de kant van de weg (op één van die bruggen was er altijd eentje).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er nu ook vol ingerichte politiebureau's weer komen en dat je af en toe de politie op straat een moord zou zien onderzoeken. Weet niet meer waar ik dit gelezen heb, dus neem het met een korreltje zout.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er nu ook vol ingerichte politiebureau's weer komen en dat je af en toe de politie op straat een moord zou zien onderzoeken. Weet niet meer waar ik dit gelezen heb, dus neem het met een korreltje zout.

Een soort combi van GTA en LA Noire (heel veel jaar later).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...