Faenty. Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 (edited) R* heeft een interview met CVG gedaan, ik zal het later vanavond in het Nederlands samenvatten; hier te horen: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vBpTePVmdmg Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren. Klimmen is beter geworden. Edited August 16, 2013 by .Timothy tags Quote
3L1077 Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 Straks in bed toch maar even luisteren. Quote
_Night-Men_ Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 (edited) Had het al even geluisterd, 2 minuten nadat het uitkwam. Zit wel wat info in, was eigenlijk gewoon te lui om aandachtig te luisteren Custom cars that you abandon will be taken to an impound lot You will be able to puncture a gas tank, drive the car into a group of enemies, run away then set the trail on fire to blow up the car You do not lose guns when they run out of ammo big overhall to non-weapon fighting, no need to lock on, more free flowing Each character has different fighting animations Strength stat effects damage taken Much more destructible environments AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc... Climbing improved considerably Player can position the 3 protagonists in fire fights (make 1 snipe, other provide cover etc.. ) All 3 protagonists feel different to play as (movement speed etc..) Each carries different amounts of ammo special abilities last for certain amounts of time, the amount and cool down speed can be "levelled" up Edited July 10, 2013 by _Night-Men_ Quote
GrandTheftHaye Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 Lekker veel goede info, ben er blij mee. Ook precies de dingen die ik wilde weten ertussen. Quote
Crazy-Ghost Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 Iemand Tijd om wat te vertalen? Of te samenvatten? Quote
Faenty. Posted July 10, 2013 Author Report Posted July 10, 2013 Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren. Klimmen is beter geworden. Quote
GTAKevin023 Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt. Quote
Tommie59 Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt. Misschien zoals in bf3 als je een huis dat vernietigbaar is vernietigd dan blijft dat de hele ronde; in de volgende ronde is alles weer heel. Dan zou je in gta de rondes kunnen vervangen door saven. Quote
Phoenyxar Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen Klimmen is beter geworden. -Interessant -Op dezelfde manier als in IV of hebben we het hier weldegelijk over een (deels) vernietigbare omgeving? -Aha, na AC te hebben gespeeld verlang je wel naar wat beter klimwerk in GTA dus dit zie ik graag komen Quote
Tommie59 Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Hopenlijk kan je nu ook een ladder op zonder op een knopje te drukken. (want daar vergiste ik me nog wel eens in omdat ik ook bf3 speel en daar gewoon gelijk de ladder opkan) Quote
Faenty. Posted July 11, 2013 Author Report Posted July 11, 2013 Ik denk dat je moet denken aan kleine muurtjes ipv alleen hekken en lantaarnpalen. Niet gebouwen. Quote
_Night-Men_ Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Inderdaad, er werd niet letterlijk gezegd dat je zomaar alles op kan blazen. Iets als: het aantal objecten wat je kunt vernietigen is sterk vergroot. Nu kun je bv. door alle hekjes heen, en niet alleen door dat ene kleine houten hekje in Westdyke. Quote
GrandTheftHaye Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Ik hoop dat je nog kan schieten als je een ladder beklimt. Quote
kevinarens Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 (edited) AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc... AI wordt beter Edited July 11, 2013 by kevinarens Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.