Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

R* heeft een interview met CVG gedaan, ik zal het later vanavond in het Nederlands samenvatten; hier te horen:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vBpTePVmdmg

  • Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs
  • Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je
  • Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen
  • Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties
  • Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen
  • Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren.
  • Klimmen is beter geworden.

Edited by .Timothy
tags
Posted (edited)

Had het al even geluisterd, 2 minuten nadat het uitkwam. Zit wel wat info in, was eigenlijk gewoon te lui om aandachtig te luisteren :puh:

  • Custom cars that you abandon will be taken to an impound lot
  • You will be able to puncture a gas tank, drive the car into a group of enemies, run away then set the trail on fire to blow up the car
  • You do not lose guns when they run out of ammo
  • big overhall to non-weapon fighting, no need to lock on, more free flowing
  • Each character has different fighting animations
  • Strength stat effects damage taken
  • Much more destructible environments
  • AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc...
  • Climbing improved considerably
  • Player can position the 3 protagonists in fire fights (make 1 snipe, other provide cover etc.. )
  • All 3 protagonists feel different to play as (movement speed etc..) Each carries different amounts of ammo
  • special abilities last for certain amounts of time, the amount and cool down speed can be "levelled" up

Edited by _Night-Men_
Posted

Lekker veel goede info, ben er blij mee. Ook precies de dingen die ik wilde weten ertussen.

Posted

  • Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs
  • Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je
  • Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen
  • Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties
  • Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen
  • Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren.
  • Klimmen is beter geworden.

Posted

  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen

Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt.

Posted
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen

Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt.

Misschien zoals in bf3 als je een huis dat vernietigbaar is vernietigd dan blijft dat de hele ronde; in de volgende ronde is alles weer heel.

Dan zou je in gta de rondes kunnen vervangen door saven.

Posted

  • Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen
  • Klimmen is beter geworden.

-Interessant

-Op dezelfde manier als in IV of hebben we het hier weldegelijk over een (deels) vernietigbare omgeving?

-Aha, na AC te hebben gespeeld verlang je wel naar wat beter klimwerk in GTA dus dit zie ik graag komen

Posted

Hopenlijk kan je nu ook een ladder op zonder op een knopje te drukken.

(want daar vergiste ik me nog wel eens in omdat ik ook bf3 speel en daar gewoon gelijk de ladder opkan)

Posted

Ik denk dat je moet denken aan kleine muurtjes ipv alleen hekken en lantaarnpalen. Niet gebouwen.

Posted

Inderdaad, er werd niet letterlijk gezegd dat je zomaar alles op kan blazen. Iets als: het aantal objecten wat je kunt vernietigen is sterk vergroot. Nu kun je bv. door alle hekjes heen, en niet alleen door dat ene kleine houten hekje in Westdyke.

Posted

Ik hoop dat je nog kan schieten als je een ladder beklimt.

Posted (edited)

  • AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc...

AI wordt beter :)

Edited by kevinarens

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...