Jump to content
Joriz

GAAF: Iemand speelt in zijn eentje de nummers van GTA!


Iedereen heeft wel zijn talent, de een kan heel goed wielrennen en de andere kan bijvoorbeeld goed met banknuppels zwaaien. SquidPhysics heeft ook zijn talent, hij kan vele muziekinstrumenten spelen. Wat kan je dan beter doen dan geheel in je eentje de intro nummers van GTA spelen. Hieronder het themanummer van Vice City, inmiddels heeft hij ook al de nummers van GTA3 en GTA San Andreas gespeeld en is hij nog bezig met het GTAIV nummer naspelen. Veel kijkplezier smile3.gif

Voor de GTA5 fans onder ons is eer weer een nieuwe GTAV voorpret onderweg. Waar deze keer natuurlijk wordt ingegaan op de nieuwe GTAV gameplay video.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb ze allemaal bekeken en hij heeft zeker wel talent, vind die van GTA III toch het mooiste gelukt. Die van GTA San Andreas vind ik iets minder, maar die lijkt me toch ook het moeilijkste om na te maken. Ben zeker benieuwd naar de GTA IV versie. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, die kan veel instrumenten bespelen. Sommige dingen zijn niet zo moeilijk, zoals een piano, daar moet je niet veel talent voor hebben. Uit blaasinstrumenten als een saxofoon en een trompet ligt dat dan weer wat moeilijker.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad: GAAF. Ik heb zelf ook veel passie voor muziek, en telkens als ik zo'n video bekijk begint het bij mij ook te kriebelen. Helaas bezit/bespeel ik alleen een drumstel, dus ver kom ik niet... :puh:

Geweldig dat iemand zoveel instrumenten bezit en kan bespelen en dat-ie er bovendien nog zoiets leuks mee neerzet. Alle drie video's even bekeken, en ik ga zeker z'n kanaal in de gaten houden voor de cover van de muziek van IV.

Erg leuk dat je dit post, Joriz, geweldig om even te luisteren/bekijken! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik las dat hij om het moment 20 instrumenten kan bespelen! Respect voor deze muzikant!

Thanks! I started as a drummer first around 12 years ago, then within the last few years i just started collecting and learning instruments. I'd say around 20 atm, but i'm always looking for what to get next, as soon as i can afford it!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb alleen Vice City en San Andreas bekeken. Die van San Andreas is wel goed gelukt, petje af voor deze meneer. :)

Ik zou wel heel graag de GTA IV willen zien als die klaar is.

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt knap hoor. Sowieso dat ie zoveel instrumenten kan bespelen, maar ook dat ie in z'n eentje deze themesongs kan reproduceren. Volgens mij hoor ik af en toe een subtiel verschilletje, maar omdat het zo goed is is het niet storend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...