Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

GTA IV is nu voor ¤5.- beschikbaar, ¤7,50 inclusief Episodes (sorry, Kloep).

I blame you! :@

Regel 1 bij de Steam Summer Sales: als het niet een Daily Deal, Flash Deal of Vote Deal is, wacht dan tot de laatste dag van de Sales met het kopen van de game. Verschijnt de game wel op een van de eerder genoemde plekken, dan kun je 'm meteen kopen; je kunt er dan vrijwel zeker van zijn dat 'ie niet goedkoper wordt dan de prijs die ze daar aanbieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bully net gekocht, hij is nog een uurtje of 8 voor €2,50 verkrijgbaar, dus pak je kans! Volgens mij was-ie sowieso al in de aanbieding voor €10.- (tot het einde van de sale), dus ik had me voorgenomen om 'm te kopen als er niks beters voorbij zou komen. Maar met zo'n aanbieding... Zit nog steeds te wachten op een game als L.A. Noire, hopelijk komt die nog langs voor een tientje of minder... :puh:

Overigens kun je ook stemmen op een game die hierna in de aanbieding komt (zo is Bully ook zo goedkoop geworden). Super Meat Boy heeft me altijd wel een gaaf spel geleken, dus heb ik daar maar op gestemd.

Erg leuk, zo'n uitverkoop! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag de laatste dag van de Steam Summersales, en ik heb dus ook meteen mijn laatste aankopen gedaan. Een overzicht van alles wat ik gekocht heb gedurende deze 'koopjesperiode':

  • Assassin's Creed Revelations
  • Commandos Collection
  • Crysis
  • Crysis Warhead
  • Dear Esther
  • Fallout: New Vegas
  • GRID
  • Just Cause 2
  • PAYDAY: The Heist
  • S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
  • The Walking Dead (5 episodes)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent wel even zoet dan. :puh: Commandos, Just Cause 2, The Walking Dead en S.T.A.L.K.E.R. zijn games waar je in ieder geval heel veel plezier van gaat hebben.

Vond de summersale een klein beetje tegenvallen, met name omdat ik redelijk vaak dezelfde games in de aanbieding heb gezien (vaak verschenen ze ook nog als flitskorting). Heb enkel Alan Wake nog gekocht, die kan ik nu eindelijk eens op de PC gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen, helaas. Ik wilde Saints Row 3 nog halen, maar dat is nu dus te laat.

Heeft iemand trouwens ervaring met Steam Support? Toen ik Just Cause 2 wilde kopen was er een probleempje met ING waardoor ik mijn bestelling niet af kon ronden. Echter blijkt nu wel dat mijn geld is afgeschreven, maar Just Cause 2 zit niet mijn Library. :N

Vanochtend een bericht hierover geplaatst in Steam Support, maar ik heb nog geen reactie gekregen. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt denk ik beter even een mailtje sturen naar Steam Support. Vermeld daarbij je probleem en voeg daar de aankoopbevestiging/transactie ID (als je die hebt gekregen tenminste) en/of de afschrijving van je bankrekening bij. Maar dit soort dingen komen wel vaker voor, je hoeft niet bang te zijn dat je je geld kwijt bent aan niks. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt denk ik beter even een mailtje sturen naar Steam Support. Vermeld daarbij je probleem en voeg daar de aankoopbevestiging/transactie ID (als je die hebt gekregen tenminste) en/of de afschrijving van je bankrekening bij. Maar dit soort dingen komen wel vaker voor, je hoeft niet bang te zijn dat je je geld kwijt bent aan niks. smile3.gif

Nope, geen bevestiging. Alleen een afschrijving :(

Nou, ik dacht juist dat ik een berichtje had gestuurd naar Steam Support, maar volgens mij heb ik gewoon een bericht gepost in die fora. Ik heb bij Ondersteuning op Contact Steam Support gebruikt, maar ik heb niet het idee dat ik de helpdesk privé heb gecontacteerd: meer zo'n post waar andere mensen op kunnen reageren. Bedoel je dat met Steam Support, of zit ik verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een nieuw ticket aangemaakt met een speciaal Steam Support account? Zo nee, dan moet je dat even doen. Voor de duidelijkheid: dat is dus een ander account dan je gewone Steam account. Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe het verder werkt, dus of de communicatie via mail verloopt of via een soort topic zoals jij beschrijft (misschien heb je het al wel goed gedaan). Voor de volledigheid zou ik bij een nieuw ticket de afschrijving nog even bijvoegen, want aan de hand daarvan is (lijkt me) wel te achterhalen om welke koop het gaat.

Als je dit al gedaan hebt rest er niks anders dan afwachten... puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...