Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

Alleen Max Max tijdens deze sale gekocht. Ik ben nog aan het twijfelen of ik Thief zou kopen. Ik hou van stealth games, maar ik hou niet van first person games. nosmile.gif

Ik heb de Thief collection vandaag gekocht.

Het is echt een aanrader vooral Thief 2 haha, Thief 1 heeft afschuwelijke controlls :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Ook ik heb tijdens deze sale m'n eerste game gekocht. Wel fijn want nu kan ik ook games kopen door die kaarten te verkopen. (Hiervoor moet je eerst en game gekocht hebben)

Ik heb The Ship gekocht, net als een paar andere vrienden van me, schijnt dat het een leuke multiplayer is om met vriendn te doen! Ook zag ik dat een andere vriend die de game al had er al 10 uur op had zitten. Het koste me €0,99. :puh:

Ik ben net zo van het kopen van games. Of ik crack ze of ik koop ze via een site waar ik punten spaar. Daar heb ik Payday 2 en CS GO gekocht, binnenkort ga ik met die punten H1Z1 kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik verwacht tijdens deze sale niet bijzonder veel uit te geven. Vooral nu steeds meer developers hun eigen DRM systeem gebruiken en hun games niet meer op Steam verschijnen. Ja, ik kijk naar jullie, EA en Ubisoft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was alweer helemaal vergeten dat dit van start is gegaan. Ondanks het feit dat ik afgelopen tijd niet heel veel meer aan gamen toekom, is het altijd leuk om dit soort sales te volgen... Misschien dat er toch nog wat leuks tussen zit binnenkort. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste aankoop van de sale is een feit; Wargame: Red Dragon. Eerst testen en daarna koop ik denk ik de Nederland DLC.

Nice :) Ik heb m ook, maar kan er geen kut van :puh: Is er een Nederlandse DLC? :)
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste aankoop van de sale is een feit; Wargame: Red Dragon. Eerst testen en daarna koop ik denk ik de Nederland DLC.

Nice :) Ik heb m ook, maar kan er geen kut van :puh: Is er een Nederlandse DLC? :)

Inderdaad zeg, ze hadden een tutorial moeten maken. Er is een tekst tutorial, maar maak er dan één ingame. Begon aan de campaign en werd meteen keihard ingemaakt. :puh: Ga het nog wel even uitzoeken hoe alles werkt etc. Ja, je kan een Nederlands leger kopen, DLC kost wel €6,- en is helaas niet afgeprijsd.

Overigens ook Sniper Elite 3 gekocht, daar ben ik wel even zoet mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...