Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Ik hoop dat er weer een mooi game voor een paar euro is te kopen. Ik heb net al wel 12cent verdiend met het verkopen van die Trading Cards :puh:.

Hoe werkt dat precies? De uitleg op de site zelf vind ik behoorlijk onduidelijk namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga straks Euro Truck Simulator 2 Collector's Bundle kopen. voor 7,39 zitten er Euro Truck Simulator 2, Euro Truck Simulator, Euro Truck Simulator 2 - Going East!, Euro Truck Simulator 2 - Halloween Paint Jobs Pack, Scania Truck Driving Simulator, Euro Truck Simulator 2 - Ice Cold Paint Jobs Pack, Euro Truck Simulator 2 - Force of Nature Paint Jobs Pack, Trucks & Trailers, Bus Driver bij inbegrepen. Geen slechte deal dacht ik zo!

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er weer een mooi game voor een paar euro is te kopen. Ik heb net al wel 12cent verdiend met het verkopen van die Trading Cards :puh:.

Hoe werkt dat precies? De uitleg op de site zelf vind ik behoorlijk onduidelijk namelijk.

Je kan trading card krijgen door bepaalde games te spelen.

Deze kan je je steam inventory(kan je via je profiel komen) zien.

Als je dan op een kaart klikt krijg je ook de opties om deze te verkopen.

8 kaarten vaneen reeks(per spel) leveren een gamebadge op, deze is steam punten waard.

En nu tijdens de sale krijg je per gamebadge ook een summer tradingscard.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel zag is dat je wel pas na 30 dagen na aankoop kan verkopen, in verband met hackers e.d.

Dus als je een prestatie haalt met badge in een game, dan kan je die even later verkopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde eerst amnesia kopen, toen system shock 2. Maar ik heb uiteindelijk niets gekocht aangezien ik liever ga sparen en zoveel game ik nou ook weer niet (eigenlijk helemaal niet). :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De Assassin's Creed games zitten op het moment ook in de Flash Sale, tot half 7 vanavond vermoed ik. De meesten zitten op 75% off - behalve Black Flag, die is voor de helft van de prijs te krijgen. Mogelijk ga ik er zo nog één of twee halen, gezien het nu neer komt op zo'n 2/3 euro, dat lijkt me het geld wel waard... Nooit echt veel Assassin's Creed gespeeld, maar het lijkt me een gave serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb twee van die ruilkaarten gekregen omdat ik 1 punt heb toegevoegd voor mijn team (rood). :puh: Vandaag Skyrim -75% en The Sims 3 + uitbreidingen -66%.

Welke uitbreidingen?

Banished heeft ook korting, halen of niet?

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal. Je kunt behoorlijk wat besparen (zo'n €363 als ik het goed heb), maar zoveel wil ik er momenteel niet aan uitgeven. Dat zal voor de volgende sale zijn.

95715cedcc.png

Banished heb ik een tijd geleden gekocht. Valt wel mee qua inhoud, maar naar mijn mening vordert het spel veel te traag.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar je moet het zo bekijken: Banished is een indie game gemaakt door 1 persoon, die alles heeft gemaakt. Het gaat daarom ook echt om de gameplay, niet om de graphics. Sowieso zijn de graohics in Indie games niet zo goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nog steeds een beetje te twijfelen over Banished... Als-ie voorbij kwam voor 5 euro had ik 'm gelijk meegenomen, maar 10 euro is net weer een drempeltje hoger en aangezien ik ook vaak heb gelezen dat het spel al snel verveelt denk ik dat ik 'm eerst maar laat schieten.

Skyrim voor 3,74 is overigens een héél goede deal. Ik heb vandaag de Hearthfire DLC al binnengehaald voor €2,50; de andere DLC's zitten helaas op 10 euro per stuk en dat vind ik net wat te duur... Bovendien kost de Legendary Edition (Skyrim + 3 DLC's) 11 euro, dus dat is sowieso al wat scheef. clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...