Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Ik wacht nog op mijn achterstallige ruilkaarten. Eindelijk level 8 bereikt. :puh:

Ik verkoop die dingen alleen maar joh, heb er al meerdere euro's mee verdient. :puh:

Mijn huidige aankopen voor deze Sales zijn C&C Red Alert 3, Monaco en een aantal Magicka DLC die ik nog niet had. Ik heb me nog aardig in kunnen houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

De spellen die je koopt worden gewoon in je digitale 'kast' gezet, je kunt de games zo vaak downloaden als je zelf wilt. Je raakt de games ook nooit kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie koopt er nou een Mac om op te gamen?

Wie zegt dat ik mijn Mac heb gekocht voor te gamen?

Omdat ik af en toe een game erop opstart?

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

Je hebt dan inderdaad een account, en kun je later tijdstip op inloggen en de games op downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar eens Skyrim gekocht, had vroeger altijd de torrented versie waar ik alleen maar met playersize en spawning aan het rondkloten was. Verder ook Castle Crashers en Torchlight II aangeschaft. CC kan ik je afraden als je geen controller hebt of als je in je eentje wilt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...