Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Oke, ik slik mn woorden in over Steam Summer Sale. Fez & Antichamber zijn allebei voorbijgekomen, maar die heb ik gemist en verder is inmiddels ieder spel dat enigszinds intressant is in de aanbieding geweest. Dat ik ze heb gemist is mijn probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Voor mensen die dagelijks Steam gebruiken is het wel bekend, maar die het nog niet weten: er is weer een dikke sale aan de gang.

Zelf heb ik al gebruik gemaakt van:

Euro Truck Simulator 2 - Going East! - €1,49

Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack - €1,11

PayDay 2: Gage Historical Pack - €1,74

Wat DLC's dus, alleen nog niet gespeeld maar dat komt vanzelf wel. Ik moet zeggen dat ik niet bewust op zoek ben naar games, hooguit naar Company of Heroes 2 en als The Diamond DLC van PayDay2 wat goedkoper wordt ga ik die ook kopen. Wat gaan jullie kopen/hebben jullie al gekocht?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Sniper Elite 2 en 3 gekocht, alsook de Total War collectie voor alles te samen ongeveer € 60. Ik hoop dat het Valve Complete Pack nog een deal wordt zodat ik die spellen eindelijk ook eens kan toevoegen. Daarnaast hoop ik ook nog op een deal voor het Grand Theft Auto Complete Pack. Die spellen staan hier wel achter me in de kast, maar het zou leuk zijn als ik ze kan vereeuwigen in mijn bibliotheek. Ik overweeg nog om The Vanishing of Ethan Carter te kopen. Schijnbaar heeft die game echt fantastisch graphics en de reviews zijn ook erg positief.

Denk dat ik uiteindelijk zo'n 100 euro ga uitgeven, wat helemaal niet slecht is als je nagaat dat het om niet minder dan 40 games gaat, plus een hoop DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan het wachten totdat DayZ nog in prijs zakt (Zie je dat DayZ onder de 23 euro is (meer als 15 procent korting) stuur me AUB een PB, ik heb niet altijd tijd om te kijken) verder wil ik niet echt iets speciaals. Gisteren wel Super Meat Boy aangeschaft voor 2.50,

@ Big Boss Complete package kost nu 15 euro. GTA 3 tot en met aan EFLC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan het wachten totdat DayZ nog in prijs zakt (Zie je dat DayZ onder de 23 euro is (meer als 15 procent korting) stuur me AUB een PB, ik heb niet altijd tijd om te kijken) verder wil ik niet echt iets speciaals. Gisteren wel Super Meat Boy aangeschaft voor 2.50,

@ Big Boss Complete package kost nu 15 euro. GTA 3 tot en met aan EFLC

Meatboy, docu over gezien. Wil ik ook wel gaab kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er vooralsnog nog niks tussenuit gepikt, maar ik word altijd al blij van het aanzicht van de homepage. Leuk werk om al die aanbiedingen wat door te spitten, maar de drang om iets te kopen heb ik nog niet. Hopen dat Goat Simulator binnenkort nog een extra korting krijgt, die gaan we dan sowieso halen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Traditie, hè. :puh:

Daarnet nog even wat kleine games voor een eurootje per stuk gekocht: Railroad Tycoon 2, Toy Soldiers en Stronghold HD. Dat is sowieso een leuke tip voor eenieder die wat verder wil kijken dan de frontpage: je kunt de aanbiedingen per prijscategorie en genre sorteren.

fAH1LNq.jpg

Als je hier klikt op Under €5/Under €10/wat er ook maar staat, dan krijg je een lijst met alle aanbiedingen met betrekking op die indeling. Dat zijn er meestal wel meer dan duizend, maar je kunt rechts kun je alles sorteren op tags, genre, type, et cetera. Dus als je nog eens games of pakketten van rond de euro zoekt, hoef je niet door al die ellendige DLC's heen te scrollen, maar kun je precies gericht zoeken. Zo kun je nog een hele hoop leuke aanbiedingen aantreffen. Deze aanbiedingen zijn meestal gedurende de hele saletijd afgeprijsd, dus je hebt nog bedenktijd tot begin januari. :)

Met het oog op de huidige grote aanbiedingen: ik zit nog te denken om Train Simulator 2014 te kopen (van een euro of 40 naar €8.-). Chivalry lijkt me ook nog wel het overwegen waard.

Oh, en omdat-ie nog niet gepost was deze sale:

original.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...