Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Hihi, dat zijn nog eens prijzen. Die game heeft nooit een gigantische aantrekkingskracht op me gehad, maar kom, 0.69 cent... 'k Ben overigens erg blij dat Need For Speed: Hot Pursuit de Community Choice heeft gewonnen, die zit nu op een euro of 3. Gister Garry's Mod gehaald voor €2,50, dat zijn de leukere dealtjes. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verveelde me gisteren zó erg (eigenlijk onmogelijk met al die koopjes) dat ik dacht mij mezelf Fuck it. Ik koop 't gewoon. Heb het over DayZ. Na even gespeeld te hebben kwam ik er achter dat het nog erg buggy is. Maar dat was te verwachten met een alpha release. Het is wel wat moeilijker als Arma 2 DayZ/Epoch!

Nu net nog Thief gekocht voor 7.50. Lijkt me het geld dubbel en dwars waard. Ik denk overigens ook dat dit mijn laatste aankoop van de sale gaat zijn. Maar dat kan ik nog niet met 100 procent zekerheid zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, zo zat ik ook een beetje. Ondanks alle negatieve ervaringen van de mensen om me heen wil ik 'm alsnog erg graag proberen, maar een korting van 50% is nog wat te mager voor deze aanschaf. We zullen zien wat de toekomst ons zal brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Watch_Dogs -50%, maar nog te duur. Ze mogen het nog eens proberen tijdens de Summersale.

Jep, zo zat ik ook een beetje. Ondanks alle negatieve ervaringen van de mensen om me heen wil ik 'm alsnog erg graag proberen, maar een korting van 50% is nog wat te mager voor deze aanschaf. We zullen zien wat de toekomst ons zal brengen.

De Steam Sale is vaak alsnog veel duurder dan de normale verkoop op andere sites

Hier is bijvoorbeeld Watch Dogs te koop voor 8,80 euro:

http://www.kinguin.net/category/6612/watch-dogs-uplay-key/

Overigens wel een leuke story, maar o-zo laggy op de meeste PC's

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mensen die dagelijks Steam gebruiken is het wel bekend, maar die het nog niet weten: er is weer een dikke sale aan de gang.

Zelf heb ik al gebruik gemaakt van:

Euro Truck Simulator 2 - Going East! - €1,49

Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack - €1,11

PayDay 2: Gage Historical Pack - €1,74

Wat DLC's dus, alleen nog niet gespeeld maar dat komt vanzelf wel. Ik moet zeggen dat ik niet bewust op zoek ben naar games, hooguit naar Company of Heroes 2 en als The Diamond DLC van PayDay2 wat goedkoper wordt ga ik die ook kopen. Wat gaan jullie kopen/hebben jullie al gekocht?

Dit lijstje vul ik nog even aan:

Company of Heroes 2 - €7,99

PAYDAY 2: Armored Transport, PAYDAY 2: Hotline Miami, PAYDAY 2: The Big Bank Heist, PAYDAY 2: The Diamond Heist - €5,74

Denk dat ik het hier bij laat. Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen van de games echt gespeeld hebt. Ooit gaat het wel komen ^-^. Waarschijnlijk ook mijn laatste aankopen voor deze steamsale.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mensen die dagelijks Steam gebruiken is het wel bekend, maar die het nog niet weten: er is weer een dikke sale aan de gang.

Zelf heb ik al gebruik gemaakt van:

Euro Truck Simulator 2 - Going East! - €1,49

Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack - €1,11

PayDay 2: Gage Historical Pack - €1,74

Wat DLC's dus, alleen nog niet gespeeld maar dat komt vanzelf wel. Ik moet zeggen dat ik niet bewust op zoek ben naar games, hooguit naar Company of Heroes 2 en als The Diamond DLC van PayDay2 wat goedkoper wordt ga ik die ook kopen. Wat gaan jullie kopen/hebben jullie al gekocht?

Dit lijstje vul ik nog even aan:

Company of Heroes 2 - €7,99

PAYDAY 2: Armored Transport, PAYDAY 2: Hotline Miami, PAYDAY 2: The Big Bank Heist, PAYDAY 2: The Diamond Heist - €5,74

Denk dat ik het hier bij laat. Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen van de games echt gespeeld hebt. Ooit gaat het wel komen ^-^. Waarschijnlijk ook mijn laatste aankopen voor deze steamsale.

Persoonlijk zou ik alle PAYDAY DLC laten vallen hoor. Die geven ALLES uit als DLC...

Company of Heroes 2 is dan weer één van de beste RTS's die ik in lange tijd heb gespeeld..

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist Batman: Arkham Asylum, Arkham City en Arkham Origins gekocht na het zien van The Dark Knight Rises. Zijn't goeie games? Weet wel van Arkham Asylum dat ie érg goed is..

Ik heb Arkham City vorig jaar gekocht voor een spotprijsje en voor ik het weet was ik er echt verslingerd aan. Asylum en Origins zijn er twee maanden geleden ook bijgekomen en die heb ik ondertussen ook uit. Zeer goede games met best wel een sterk verhaal, vooral City en Asylum dan, Origins was iets minder, maar zeker ook de moeite waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist Batman: Arkham Asylum, Arkham City en Arkham Origins gekocht na het zien van The Dark Knight Rises. Zijn't goeie games? Weet wel van Arkham Asylum dat ie érg goed is..

Ik heb Arkham City vorig jaar gekocht voor een spotprijsje en voor ik het weet was ik er echt verslingerd aan. Asylum en Origins zijn er twee maanden geleden ook bijgekomen en die heb ik ondertussen ook uit. Zeer goede games met best wel een sterk verhaal, vooral City en Asylum dan, Origins was iets minder, maar zeker ook de moeite waard.

Ben inmiddels begonnen aan Asylum. Inderdaad, érg goede game, die je toch wel aan je stoel houdt. Vooral de eerste keer dat je Scarecrow tegen komt is het een mindfuck!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...