Jump to content

Welke games ga jij als eerste kopen bij je Next-Gen console?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Zoals de titel zegt: Welke games koop jij meteen na het kopen van je Next-Gen console?

Ik ga zelf voor de PS4 en dan ga ik meteen Watch_Dogs en BF4 kopen.

Lijstje met XBox One games:

Klik

Lijstje met PS4 games:

Klik

(het valt me trouwens op dat er wel minimaal 15 games meer zijn voor de PS4 dan voor de One)

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

ik wacht gewoon totdat het (PS4) met 2 controllers en 2 games 200/300 euro kost.

GTA V, Gran Turismo 7 Watch Dogs

Niet mij haten. Ik speel nu alle games op de PC via Steam. Helaas is Rockstar is weer zo stom om GTA V niet op 17 september uit brengen voor de PC

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

ik wacht gewoon totdat het (PS4) met 2 controllers en 2 games 200/300 euro kost.

GTA V, gran turismo 7 Watch Dogs

Niet mij haten. Ik speel nu alle games op de PC via Steam. Helaas is Rockstar is weer zo stom om GTA V niet op 17 september uit brengen voor de PC

Dan zal je de eerste tijd nog wel moeten wachten

Ik ga voor Watch dogs en Forza motorsport :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat toch heus wel een andere game kopen bij je PS4/xBox one? Imo ga je geen 400 tot 500 euro uitgeven om alleen voetbal te kunnen spelen :7

Je vraag is: "Welke games ga je als eerst kopen bij je next-gen console?"

Ik wil er maar 1 direct kopen en dat is FIFA 14, de rest spreekt me helemaal niet aan.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Alleen Killzone Shadowfall, ik heb geen geldboom in de tuin staan. Alle games die op de PS3/Xbox 360 uitkomen speel ik daarop, voorlopig alleen even exclusieve PS4 games voor mij. Met de kerst verwacht ik er nog een game bij te kopen, alleen heel veel exclusieve games heeft sony niet. Ik had wel wat nieuws erbij verwacht op de gamescom, jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...