Jump to content

PS3 save game vinden + installeren


Kloep

Recommended Posts

Hallootjes!

Ik wil graag wat gaan screenen voor WikiGTA, maar dan moet je wel redelijk ver in de missies zijn om het tweede eiland te bezoeken. Heb daar eerlijk gezegd allemaal geen zin in. :$

Heeft iemand voor mij dé manier om een 100% save game te downloaden en deze vervolgens te installeren? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat het installeren betreft, heb ik dit van IV gevonden, ik heb geen idee of eht werkt met VCS, maar het valt te proberen.

ok so you dont know how to put a ps3 save game on a ps3 ? Well here we go you will need a memory stick or a flash drive in order to do this. Ok first make a folder called PS3 and make sure its in caps or it WILL NOT WORK then make a folder inside of PS3 called SAVEDATA and in that you will extract the save game.Note after extracting you will see a folder saying a whole bunch of random numbers and such that is the save game do not delete. stick it in your ps3 go to saved data utility click on usb flash drive or whatever it is your using and you will see the save game in there press traingle on the save game then press copy. thats it your done now just load the game. DO NOT PUT THIS READ ME IN THE SAVEDATA FOLDER WITH THE SAVE GAME. Enjoy

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, in die downloadlinks vind ik vooral .max bestanden. Enig idee wat ik daar mee moet doen? Want dat plaatsen in PS3->SAVEDATA heeft geen zin. Sowieso moet daar nog een map instaan met verschillende nummers die ik ook verder niet weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoel ik net, daarom dat je bij de PS3 saves waarschijnlijk niets zult vinden?

Op PS3 zie je als je een Savegame van je USB af wilt halen de mogelijkheid om te zoeken naar zowel PS3, als PSP en PS2 save games. Dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn.

Hier moet ik spijtiggenoeg afhaken, daar weet ik echt niks van.

Misschien dat je op youtube wel iets vindt?

Geen idee, kan ook daar niks vinden.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoeft overigens niet meer van mij. Ben maar gewoon verder gegaan aan de missies en kan nu richting het tweede eiland, dus kan screenen voor de Wiki. Maar als iemand anders het antwoord weet, schroom niet het te vertellen. Misschien kan iemand hier ooit nog iets mee. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een .max-bestand klinkt als een bestand dat gemaakt is met een van de verschillende cheat disks als ArMax. PS2-savefiles op de PS3 hebben volgensmij een .psv extentie, welke ik verder helemaal niet ken. Het lijkt me dus dat iemand een bestand van de PS3 moet halen wil iemand anders het erop kunnen zetten mbv de USB-drive methode die hierboven beschreven werd.

Dus jij kunt straks bijvoorbeeld je savefile uploaden, en iemand anders zou die moeten kunnen zetten er vervolgens spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...