Jump to content

Nieuwe screenshots


Die Hard

Recommended Posts

Op de eerste screen kan je ook de slagader van Micheal zien,

en op het vliegtuig staat iets van AIR EMU .

En op de screen van de brug springt Franklin (hij is bruin) van de brug af.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad zou dat muziek luisteren wel een gave optie zijn. Ik denk dat dat zeker aanneembaar is, gezien het feit dat de mobiele telefoon terugkeert en het zou best kunnen dat die ook muziek af kan spelen.

Maar inderdaad, gave screens! Een paar kwamen me wat bekend voor, maar de meesten zijn nieuw én erg mooi. Veel actiescreens, maar ook een paar screens die de een mooi beeld geven van de omgeving. Die laatste categorie trekt mijn aandacht ietsje meer, maar ook de anderen zijn leuk om naar te kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg nice! _O_

Wat ik overigens bijzonder leuk vind, is dat ik op de titel "Nieuwe screenshots" klik en dat er niet eerst een half A4tje te lezen valt. Gewoon meteen de screenshots die tevoorschijn komen, top! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik overigens bijzonder leuk vind, is dat ik op de titel "Nieuwe screenshots" klik en dat er niet eerst een half A4tje te lezen valt. Gewoon meteen de screenshots die tevoorschijn komen, top! :D

Service hè.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zo ziet, is die LSGC wel gigantisch, daar zal toch wel heel wat in kunnen.

Er zijn dan ook heel veel wapens in Ammonution :puh: (met vast grote prijskaartjes)

Misschien kan je niet muziek via je telefoon luisteren, maar moet je daar een Ifruit (shuffle(?)) voor aanschaffen :puh:.

En hopelijk wijst dit erop dat je ook weer net zoals in SA een eigen radiostation kan samenstellen of dat je in je Ifruit/telefoon een eigen afspeellijst kan maken van eigen liedjes.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat het jacht te besturen is want hij deint mee met de golven, want hij hangt een beetje scheef en het lijkt wel een beetje op het jacht dat te zien was in Micheals trailer.

het is dezelfde boot

ik denk dat het de boot van michael is omdat tracey er ook al op zat te feesten

de tijd zal het leren

iig hele vette screens

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...