Jump to content

[10JR] Schrijfwedstrijd!


Jacky-2007

Recommended Posts

Schrijfwedstrijd

Eén van de grootste en meest succesvolle projecten uit 10 jaar GTAGames.nl is toch wel de blog GTAforum Verhalen. Opgericht door TheGuardian, en in die blog schreef hij verhalen met in de hoofdrol allemaal forumleden. Het werd een groot succes, en met verschillende andere schrijvers kwamen er ook steeds meer verhalen. Het laatste verhaal in de blog dateert inmiddels al van meer dan 4 jaar geleden, en het is dan ook hoog tijd om weer eens een paar dergelijke verhalen te kunnen lezen. Daarom, deze wedstrijd, waarin we hopelijk veel nieuwe verhalen zullen zien, en waar uiteindelijk door de leden één winnaar uit gekozen gaat worden.

De regels:

  • Je verhaal moet een titel hebben.
  • Maximaal 1000 woorden mag je gebruiken, inclusief die titel.
  • Forumleden als personages, daar dient het verhaal om te draaien. Je hoeft uiteraard niet alles te gebruiken, maar we volgen dus echt de opzet van de blog GTAforum Verhalen.
  • Het is een schrijfwedstrijd, dus afbeeldingen om je verhaal te ondersteunen zijn niet toegestaan.
  • Insturen doe je middels een PM met de titel Schrijfwedstrijd bij @Jacky-2007.
  • Uiterlijk 10 augustus moet je inzending bij @Jacky-2007 binnen zijn.
  • Hou geheim welk verhaal van jou is. Bij de uitslag zal bekend worden gemaakt welk verhaal door wie geschreven is.

De stemming zal via PM gaan. Je stuurt dan je top-3 in, uiteraard niet met je eigen inzending daarbij, en de nummer 1 krijgt 3 punten, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt. Het verhaal dat na een week van stemmen de meeste punten heeft verzameld, dat wint.

En wat win je dan? Iets gaafs van gtagames.nl! Een tip: je kan er je volgende verhaal mee schrijven.

Succes!

Op initiatief van @NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    9

  • Michael

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • NandroDavids

    4

En wat win je dan? Iets gaafs van gtagames.nl! Een tip: je kan er je volgende verhaal mee schrijven.

Ah chill, een nieuwe laptop. Leuke wedstrijd!

Dat dacht ik ook stiekem :7

@ Boven, misschien is het wel een GTAForum pen? You will never know :7

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er inmiddels een aantal mogen ontvangen. Ik ben erg benieuwd wie er nog meer mee gaan doen, tot nu toe al leuke verhalen mogen lezen. Nandro, dank je dat ik het voor je mocht organiseren, nu lees ik ze allemaal als eerste! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...