Jump to content

Cursor gaat naar tweede beeldscherm


martijn0126

Recommended Posts

Zoals er al in de titel staat gaat de cursor naar het tweede beeldscherm tijdens het spelen van GTA 3, maar als ik dan klik terwijl de cursor op het tweede beeldscherm staat, gaat ie naar het bureaublad. Ik kan overigens wel gewoon dan weer naar GTA 3 gaan natuurlijk want de game crasht dan niet. Maar dit is erg vervelend want als ik naar links draai met de camera, gaat de muis ook automatisch vanuit het eerste beeldscherm naar het tweede beeldscherm. Zo kan ik dus niet fatsoenlijk schieten.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard. De meest voor de hand liggende is je tweede scherm niet actief zetten, dan ben je er vanaf. (Beeldscherminstellingen)

Verder zou ik het niet weten. Om de mensen die er meer verstand van hebben vast op weg te helpen met het geven van hun antwoord, op welk.besturingssysteem heb je dit probleem? (bijv. Windows 7)

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard. De meest voor de hand liggende is je tweede scherm niet actief zetten, dan ben je er vanaf. (Beeldscherminstellingen)

Verder zou ik het niet weten. Om de mensen die er meer verstand van hebben vast op weg te helpen met het geven van hun antwoord, op welk.besturingssysteem heb je dit probleem? (bijv. Windows 7)

Windows 7 ja, ik heb in de eigenschappen de compatibiliteit naar Windows XP Service Pack 2 gezet en ik voer het programma als administrator uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...