Jump to content

Memorabele & favoriete quotes


Svenie

Recommended Posts

Elke GTA heeft het wel, een aantal onvergetelijke uitspraken en citaten die door één of meerdere personages worden gedaan. Het leek mij leuk om een topic aan te maken waarin iedereen zijn of haar favoriete quotes of uitspraken uit GTA Vice City kwijt kan. Wellicht is het handig om deze website of WikiGTA (bij de quotes op de hoofdpagina) eens door te nemen om eventueel je geheugen eens op te frissen.

Ik trap alvast af met een aantal van mijn favoriete uitspraken en quotes:

- So Tommy, what was the big plan? You think I was gonna take the fake cash, save face, and walk away with my tail between my legs?

- No. I just wanted to piss you off before I killed you.

Sonny Forelli en Tommy Vercetti in Keep Your Friends Close

What did I tell you before? NO GIANT SHARKS.

Tommy Vercetti tegen Steve Scott in Dildo Dodo

Do I look like I can intimidate a jury? I couldn't intimidate a child, and believe me, I've tried.

Ken Rosenberg tegen Tommy Vercetti in Jury Fury

Say goodnight, Mr. Diaz.

Lance Vance in Rub Out

Go shower with the guys!

Tommy Vercetti bij een achtervolging door de politie

Nothing brings down real estate prices like a good old fashioned gang war.

Avery Carrington (de quote van het GTA3-era wat mij betreft)

- Will you be working for for my father?

- Maybe.

- Do you mind me resting my hand on your lap?

- ...Maybe.

Mercedes Cortez en Tommy Vercetti in The Party

Link to comment
Delen op andere websites

Random agent: "Go f*ck yourself with a machete!"

Wat mij betreft de beste uit VC. De eerste keer dat ik hem hoorde had ik zoiets van "wait, what?!" de tweede keer wist ik zeker dat ik het goed gehoord had en lag vlak van het lachen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier al een paar fantastisch quotes zien voorbijkomen. Wat ik zelf ook altijd heel leuk vond om te horen, waren de uitspraken van Tommy na de cutscene van bepaalde missies, dus tijdens het zwarte laadscherm. Een aantal voorbeelden hiervan:

"Who does this guy think he is? Now I gotta dress like a chump as well as hang out with him? I like this shirt." - Tommy tijdens The Party

"Diaz huh, apparently that angry midget who runs this madhouse. Let's see what that creep has to do with things." - Tommy tijdens Guardian Angels

Verwondert mij trouwens dat ik deze nog niet heb zien voorbijkomen:

Tommy: Remember, smile at the other cops.

Lance: Hey there, officer. Nice badge, nice badge.

Tommy Vercetti: Real smooth, Lance

(Tijdens de missie Copland)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb hier al een paar fantastisch quotes zien voorbijkomen. Wat ik zelf ook altijd heel leuk vond om te horen, waren de uitspraken van Tommy na de cutscene van bepaalde missies, dus tijdens het zwarte laadscherm. Een aantal voorbeelden hiervan:

"Who does this guy think he is? Now I gotta dress like a chump as well as hang out with him? I like this shirt." - Tommy tijdens The Party

"Diaz huh, apparently that angry midget who runs this madhouse. Let's see what that creep has to do with things." - Tommy tijdens Guardian Angels

Verwondert mij trouwens dat ik deze nog niet heb zien voorbijkomen:

Tommy: Remember, smile at the other cops.

Lance: Hey there, officer. Nice badge, nice badge.

Tommy Vercetti: Real smooth, Lance

(Tijdens de missie Copland)

Leuk dat je dat zegt: het viel mij vorige week pas op dat die quotes bij dat laadscherm voorbij komen omdat ik altijd de cutscenes skip :{

En inderdaad die quote van Lance vlak voor het betreden van North Point Mall is een heerlijke :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...