Jump to content

Fps omhoog tut


.Mr.Knowalot.

Recommended Posts

heb jij ook wel eens last van lags? gta is namelijk een ook veelvragend spel terwijl dat helemaal niet hoeft maarja zo is rockstar games :puh:

voordat ik mijn oplossing vond was mijn "average fps" 8.06 na de oplossing 19.74 fps een verbetering van 11fps

(je kan dit vinden door benchamrk te

wat is de oplossing vragen jullie?

de oplossing is RAZER GAME BOOSTER (free download)

: http://www.iobit.com/gamebooster.html

maar wat doet de RAZER GAME BOOSTER dan?

nou de RAZER GAME BOOSTER is een tool waaruit je gta iv kunt starten maar voordat deze tool dit doet worden ALLE onnodige achtergrond dingen gesloten of zo laag mogelijk gedraaid zodat je meer ram geheugen hebt het is makkelijk te instaleren en te gebruiken je klikt op de desbetreffende game die je wilt spelen en drukt dan op launch de game booster zal je game boosten en na 10seconden zal je spel starten met hogere fps :)

Veel speel plezier

post-137053-0-82480600-1375978470_thumb.png

post-137053-0-50667900-1375978476_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je download gewoon een programma wat dingen afsluit omdat je er zelf te beperkt voor bent? Deze functie zit ook gewoon native in windows, gewoon in het taakbeheer scherm. Nuttig dus voor iedereen die totaal geen idee heeft van hoe een computer werkt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sja wat is dit voor programma. Ik ben nogal sceptisch over dit soort programma's. Je kan wel uit je speakers van je oude trage FIATje een nieuwe Ferrari geluidje laten komen maar het is en blijft een oud en traag FIATje. Moderne besturingssytemen zorgen er daarnaast tegenwoordig zelf wel voor dat ze efficiënt werken tenzij je allemaal troep installeert.

Je zou beter kunnen kijken waarom je die troep überhaupt op je pc hebt die hij afsluit (virusscan ed. nooit afsluiten). Daarnaast kan je gewoon je PC is opruimen en nog beter is gewoon hardware vervangen of sparen voor een nieuwe PC.

Link to comment
Delen op andere websites

vinden jullie maar mensen met een lage fps zullen duidelijk verschil merken en weinig tot geen lags meer hebben... en het is inderdaad voor mensen die niks van computers afweten of voor mensen die te lui zijn om het zelf te doen(zoals ik) het is een zeer handige tool en daar blijf ik bij

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je download gewoon een programma wat dingen afsluit omdat je er zelf te beperkt voor bent? Deze functie zit ook gewoon native in windows, gewoon in het taakbeheer scherm. Nuttig dus voor iedereen die totaal geen idee heeft van hoe een computer werkt! :tu:

het programma zorgt ook voor de optimale grapische instellingen in je spel zodat je het hoogst mogelijke fps haalt

Link to comment
Delen op andere websites

Sja wat is dit voor programma. Ik ben nogal sceptisch over dit soort programma's. Je kan wel uit je speakers van je oude trage FIATje een nieuwe Ferrari geluidje laten komen maar het is en blijft een oud en traag FIATje. Moderne besturingssytemen zorgen er daarnaast tegenwoordig zelf wel voor dat ze efficiënt werken tenzij je allemaal troep installeert.

Je zou beter kunnen kijken waarom je die troep überhaupt op je pc hebt die hij afsluit (virusscan ed. nooit afsluiten). Daarnaast kan je gewoon je PC is opruimen en nog beter is gewoon hardware vervangen of sparen voor een nieuwe PC.

Het was meer bedoeld als een klein makkelijk tutorialtje met 1 van de makkelijkst te gebruiken programma's voor de echte computer leken onder ons :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

ik moet nog een nieuwe cpu dinges en een nieuwe videokaart en ik ga dit programma downloaden

EDIT

Ik moet een acc maken maar ik weet niet waar dat moet

help please

Bewerkt: door IamCrazyBrian
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...