Jump to content

Death Incorporated Recruitment


DeathIncorporated

Recommended Posts

Je kan beide crews joinen, ze zijn beiden van D.I.

hoi ik heb inmiddels allebei geprobeert via social club maar hij blijft op request pending staan,en de volgende dag staat ie weer op request invite, zit een beetje vast zo

De reden hiervoor is dat ik 10 invites per dag krijg voor de crew. Als ik een naam niet herken of hij staat niet in het leden overzicht dan weiger ik de invite anders is het niet meer beheersbaar. Inmiddels kan ik je zeggen dat je in beide crews bent geplaatst.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LXZ-76

    16

  • Jacky-2007

    16

  • Guardian1980

    14

  • raf87

    5

Hoi, inmiddels ben ik, na eindeloos wachten, met GTA Online begonnen twee dagen geleden. Mooie toevoeging aan het spel, ik begin namelijk steeds nieuwe dingen te ontdekken en dat is juist het leuke eraan. Echter een van de ontdekkingen is dat er een flink aantal doelloze mensen in de online wereld ronddwalen en lukraak iedereen neerknallen. Ik hoorde uit ervaring dat wanneer je deel uitmaakt van een crew, je minder slachtoffer wordt van zulke praktijken. Daarnaast lijkt het me gewoon tof om te weten met wie je een missie doet en dat je eventueel daar afspraken over kan maken of wat over na te vertellen hebt. Liefst een crew met een redelijk aantal Nederlandstalige leden. En daarom zou ik dus graag onderdeel uitmaken van een crew zoals die van jullie.

Ik ben 27 jaar, speel op de Xbox onder Mr Hausz en speel voornamelijk aan het begin van de middag en laat op de avond. Ik ben momenteel pas level 6, want ik moest opnieuw beginnen doordat ik geen eigen auto missie kreeg, maar ik werd hard aan de weg. Meer weten, just ask! Hopende op een goede reactie verblijf ik.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Beste Sunlight, je voldoet aan alle gestelde eisen, dus bij deze heet ik je van harte welkom bij Death Incorporated. Je kan en mag posten in onze forum en deelnemen aan de events. Als je in het Ledenoverzich een post plaatst met behalve je XBL-account ook je RGSC-account, dan kan je ook een invite krijgen van onze beide crews. Een andere coördinator zal je zo snel mogelijk voorzien van nog enkele autorisaties, waarna je nog meer kan genieten van hetgeen D.I. je te bieden heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik speel op de XBOX 360 met gamertag WillyV89

Ben momenteel 23 jaar en wil lid worden omdat ik na een dagje snuffelen op dit forum het idee krijg dat dit een crew is die erg actief is en daarnaast veel gebruik maakt van de headset (mede omdat het allemaal in Nederlands kan).

Het samenwerken in GTA online vind ik het leukste, alleen is lastig als er niet gepraat wordt.

Ik ben niet echt een forum-type, maar ben wel erg benieuwd naar de clan events en de clan apps.

Ondanks dat ik pas lid ben op dit forum hoop ik dat ik met deze crewleden kan gaan spelen.

mvg

Wilco

PS Ik ga zo werken tot 23.00 en morgen weer om 07.00 beginnen, dus ik weet niet of ik straks kan reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo WillyV,

In dit topic http://www.gtaforum.nl/topic/128342-regels-crews-clans/ staan de regels voor het aanmelden voor een crew of clan.

Wanneer je je wilt aanmelden bij een crew/clan, dien je minimaal 1 week geregistreerd te zijn op GTAForum.nl en je dient minimaal 10 posts te hebben geplaatst op het forum.

Na een check op je profiel blijk je niet aan deze voorwaarden te voldoen. Graag zien wij je over een week terug met 10 posts meer op dit forum, en zullen we je met open armen ontvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste crew staff,

Van Guardian kreeg ik via PM te horen dat leden minimaal een week actief moeten zijn en minimaal 10 posts op het forum dienen te hebben. Bij deze wil ik me nogmaals aanmelden voor de crew.

Mijn Xbox Live ID is SilverHazerLive, Rockstar Social Club: SilverHazer.

Mijn werkgever is vorige week failliet gegaan dus momenteel geniet ik voor het eerst in jaren van een herfstvakantie :bier: . Ik zal de komende week ook overdag regelmatig ingame online zijn.

Bewerkt: door SilverHazer
Link to comment
Delen op andere websites

@ druyff en SilverHazer: Jullie zijn beiden toegevoegd aan het ledenbestand van Death Incorporated. Jullie kunnen en mogen posten in ons subforum en deelnemen aan onze clan-events. Een andere coördinator zal jullie zo snel mogelijk voorzien van enkele andere autorisaties, zodat jullie nog meer plezier kunnen beleven bij D.I.

Tevens het verzoek aan druyff om je RGSC-account nog even te posten in ons Ledenoverzicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Jo! Zeer fanatieke gta gamer hier! vooral met vice city en san andreas en dan nu gta v! Ik wil mijn spel uitbreiden door een crew te joinen. jullie leken me daarom ook erg interessant! Natuurlijk veel vrienden die al in deze crew zitten waardoor het mij alleen maar nog meer aantrekt!

Link to comment
Delen op andere websites

Jo! Zeer fanatieke gta gamer hier! vooral met vice city en san andreas en dan nu gta v! Ik wil mijn spel uitbreiden door een crew te joinen. jullie leken me daarom ook erg interessant! Natuurlijk veel vrienden die al in deze crew zitten waardoor het mij alleen maar nog meer aantrekt!

Jo! Zeer fanatieke gta gamer hier! vooral met vice city en san andreas en dan nu gta v! Ik wil mijn spel uitbreiden door een crew te joinen. jullie leken me daarom ook erg interessant! Natuurlijk veel vrienden die al in deze crew zitten waardoor het mij alleen maar nog meer aantrekt!

Welkom in de clan, ik ga je toevoegen aan de socialclub crew. Wil je hier voor de volledigheid ook even je rockstar social club naam en xboxlive toevoegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoi,

ik had me iets meer dan een week geleden proberen aan te melden.

Ik voldoe, volgens mij, inmiddels aan de voorwaarden.

Zou ik de crew mogen joinen?

Xbox gamertag: WillyV89

social clubnaam: WillyV89

Ik heb ook nog een vraag waar ik het antwoord (nog) niet op heb kunnen vinden:

Waarom zijn er 2 crews, en niet 1 grotere?

Bewerkt: door WillyV89
Link to comment
Delen op andere websites

...

Bij deze heet ik je van harte welkom bi Death Incorporated. Je mag posten in ons subforum en deelnemen aan onze events. Collega's van mij zullen je uitnodigen voor de crews en voorzien van enkele andere autorisaties.

Voor wat betreft je vraag; stel die in het subforum, staat ie meteen waar die hoort ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Al een tijd gta online aan het spelen maar zoek nog een actieve crew.

Volgens mij zit ik hier dan wel goed.

Weet niet of ik al voldoe aan de eisen maar dat hoor ik wel

Zou wel graag in de crew komen

Bewerkt: door royya7
Link to comment
Delen op andere websites

...

Geef in je reactie het volgende aan:

  • Of je op xbox 360 of PC speelt
  • Wat je gamertag is op dat platform (GFWL of XBL)
  • Hoe oud je bent
  • Waarom je lid wil worden van Death Inc. (korte motivatie)

De eisen om deel te kunnen nemen zijn de volgende: Minimaal 16 jaar oud, minimaal 1 week lid van dit forum, en minimaal 10 geregistreerde posts op dit forum. Zodra je aan de eisen voldoet kan je hier nogmaals een post plaatsen met de gevraagde info, en dan zal een lidmaatschap niet ver weg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...